venus (yazar)
kendisi kırmızı çizgim yazarlar listemin üyesidir. inanılmaz tatlı, sevimli ve de saygılı bir bireydir. genç yaşının çok ötesindedir tanımları bence ayrıca. dünyada kötülüğün uğramadığı seçkin insanlardandır. ömür boyu mutlu olsundur ki olacağına eminim.*
devamını gör...
ikili ilişkilerde sık yapılan hatalar
karşı tarafa özel alan bırakmamak. birini ne kadar severseniz sevin* 7/24 her gün onunla beraber olamazsınız her aktiviteyi beraber yapamazsınız. bırakın biraz da başkalarıyla ya da kendisiyle vakit geçirsin.
devamını gör...
ecce homo
nietzsche, ecce homo'da, kendini, değişim süreçlerini, neleri sevdiğine dair düşüncelerini, edebiyata, sanata dair düşüncelerini ve eserlerinin ortaya nasıl çıktığını, nelerin etkilediğini anlatıyor.ayrıca "üst insan" kavramına örnek olarak kendisini tanımlar.
devamını gör...
30 mayıs 2021 sedat peker'in 8. videosu
ekşi'de olduğu gibi burada da ak troll denen kirli zihniyetin algı kasmak için çırpındığı videodur.
taklacı güvercine döndüler takla atacağız derken. sanırsam etekler öyle bir tutuşmuş ki, ellerine verilen metinleri direk kopyala yapıştır yapıyorlar. argümanlar şunlar "muhalefet medet umuyor, video boş, bir şey anlatmadı, hikaye" diye kıvranıyorlar.
bir de "akp'ye bir şey olmaz, seçmen umursamaz" diye umutsuzluk pompalıyorlar. bu yüzden mi ak troll denen kirlik oluşum tüm sosyal mecrada algı kasmak için çırpınıyor.
iddialar ürkütücü ama şaşırtıcı değil. ve halen çıkıp " ya bir şey çıkmadı " diyen var. valla pes. akp çıkıp itiraf etse, buna bile "ya pek bir şey yok" derler. çünkü amaçları gerçekleri duymamak, gerçekleri çarpıtmak.
taklacı güvercine döndüler takla atacağız derken. sanırsam etekler öyle bir tutuşmuş ki, ellerine verilen metinleri direk kopyala yapıştır yapıyorlar. argümanlar şunlar "muhalefet medet umuyor, video boş, bir şey anlatmadı, hikaye" diye kıvranıyorlar.
bir de "akp'ye bir şey olmaz, seçmen umursamaz" diye umutsuzluk pompalıyorlar. bu yüzden mi ak troll denen kirlik oluşum tüm sosyal mecrada algı kasmak için çırpınıyor.
iddialar ürkütücü ama şaşırtıcı değil. ve halen çıkıp " ya bir şey çıkmadı " diyen var. valla pes. akp çıkıp itiraf etse, buna bile "ya pek bir şey yok" derler. çünkü amaçları gerçekleri duymamak, gerçekleri çarpıtmak.
devamını gör...
dile takılan şarkı sözleri
kafayı yormam, sonuna bakmam ben adam olmam. deli gönlüm, neler ister de seni aldatamam
devamını gör...
sinirliyken kendini ifade edememek
daha fenası gözlerin de dolmasıdır.
devamını gör...
konduit
içme suyunun kalitesini gösteren en önemli verilerden biri içindeki oksijen miktarıdır. şişe su alırken bile içinde oksijen miktarı en fazla olanı alın.
her neyse, konumuza dönecek olursak; sevgili arkadaşlar her hangi sebeple oksijeni azalmış su kirlenmiş sudur. sudaki oksijen miktarını arttırmak havalandırma yapma yoluyla mümkündür. sudaki havalandırmayı sağlayarak, oksijen miktarını artırmaya yönelik düzeneğe konduit denir.
bu düzenek, içme şebekesine de kurulabilir, içindeki oksijen miktarının azalması sebebiyle ekolojik dengenin bozulmasına neden olabilecek bir gölün, oksijen miktarının artırılması içinde uygulanabilir.
akvaryumlarda kullanılan, fişe taktığınız müddetçe, balıkların yaşamasını sağlayan düzenekte budur.
daha önce su kirliliği konusunda, oksijensiz solunum ve musilaj mevzuna değinmiştik. #1055119
nasıl çalıştığını göstermek için, internette bir fotoğrafını aradım ama, adam akıllı bir şekil, grafik neyin bulamadım.
su hızlandırılır ve hava ile çarpıştırılır. böylelikle oluşan basınç sebebiyle, havadaki oksijenin bir bölümünü absorbe eder. akvaryumdaki oluşan kabarcıkların verdiği mesaj aslında şudur: hızlanarak havayla çarpışan suyun içinde çok miktarda oksijen gazı var. kabarcık oluşturacak kadar.
conduit
her neyse, konumuza dönecek olursak; sevgili arkadaşlar her hangi sebeple oksijeni azalmış su kirlenmiş sudur. sudaki oksijen miktarını arttırmak havalandırma yapma yoluyla mümkündür. sudaki havalandırmayı sağlayarak, oksijen miktarını artırmaya yönelik düzeneğe konduit denir.
bu düzenek, içme şebekesine de kurulabilir, içindeki oksijen miktarının azalması sebebiyle ekolojik dengenin bozulmasına neden olabilecek bir gölün, oksijen miktarının artırılması içinde uygulanabilir.
akvaryumlarda kullanılan, fişe taktığınız müddetçe, balıkların yaşamasını sağlayan düzenekte budur.
daha önce su kirliliği konusunda, oksijensiz solunum ve musilaj mevzuna değinmiştik. #1055119
nasıl çalıştığını göstermek için, internette bir fotoğrafını aradım ama, adam akıllı bir şekil, grafik neyin bulamadım.
su hızlandırılır ve hava ile çarpıştırılır. böylelikle oluşan basınç sebebiyle, havadaki oksijenin bir bölümünü absorbe eder. akvaryumdaki oluşan kabarcıkların verdiği mesaj aslında şudur: hızlanarak havayla çarpışan suyun içinde çok miktarda oksijen gazı var. kabarcık oluşturacak kadar.
conduit
devamını gör...
tarihte bugün
devamını gör...
normal sözlük'te artı oy alma taktikleri
kedi ve kitap fotoğraf paylaşmak en az 10 artı getiriyor diye biliyorum.
devamını gör...
teşvikiye cami
sanat, iş ve siyaset dünyasından isimlerin cenaze törenlerine ev sahipliği yapan cami.
bununla ilgili cem yılmaz cmylmz isimli stand-up gösterisinde " artist cenazesi denen bir şey vardır. mutlaka teşvikiye camisi'nden kalkar. gözlük markası sponsorluğunda, gözlüğü olmayan giremez. acımız büyük gözlükleri... acı ne kadar büyükse gözlük de o kadar büyüyor" demişti.
zaytung sitesi de " yoğun talepten dolayı cenazesi teşvikiye camisi'nden kaldırılacak merhumlar için en az uzun metrajlı bir filmde oynama veya bir albüme sahip olma şartı getiriliyor" diye mizahi haber yapmıştı.
bununla ilgili cem yılmaz cmylmz isimli stand-up gösterisinde " artist cenazesi denen bir şey vardır. mutlaka teşvikiye camisi'nden kalkar. gözlük markası sponsorluğunda, gözlüğü olmayan giremez. acımız büyük gözlükleri... acı ne kadar büyükse gözlük de o kadar büyüyor" demişti.
zaytung sitesi de " yoğun talepten dolayı cenazesi teşvikiye camisi'nden kaldırılacak merhumlar için en az uzun metrajlı bir filmde oynama veya bir albüme sahip olma şartı getiriliyor" diye mizahi haber yapmıştı.
devamını gör...
trabzon
cem yılmaz'ın burda her an fıkralar oluşuyor dediği şehir.
canım şehrim memleketim.
sayesinde ülkenin her yerinde kendimi orda hissediyorum
çünkü (bkz: bize her yer trabzon).
canım şehrim memleketim.
sayesinde ülkenin her yerinde kendimi orda hissediyorum
çünkü (bkz: bize her yer trabzon).
devamını gör...
geceye acı ama gerçek bir cümle bırak
içinde bulunduğunuz olumsuzlukları bahane ettiğiniz sürece, hayal ettiğiniz hiçbir şeye sahip olamayacaksınız.
devamını gör...
fakir olmanın avantajları
borç verme ve dolandırılma derdi yok.
devamını gör...
türkiye'den defolup gitmek
bazen zaman zaman adalete, ekonomiye, insanlara sinirlendiğim zaman düşündüğüm eylemdir ama her zaman şunu fark ediyorum terk edip gitmek kolaya kaçmaktır, mücadeleden kaçmak, davayı bırakmaktır önemli olan her şeye rağmen elindekinin kıymetini bilip yaşadığın yeri güzelleştirmektir.
devamını gör...
kitap önerileri
devamını gör...
elm sokağında kabus
"one, two, freddy's coming for you
three, four, better lock your door
five, six, grab your crucifix
seven, eight, gonna stay up late
nine, ten, never sleep again"
tekerlemesi geliyor direkt olarak aklıma.
three, four, better lock your door
five, six, grab your crucifix
seven, eight, gonna stay up late
nine, ten, never sleep again"
tekerlemesi geliyor direkt olarak aklıma.
devamını gör...
alman otomobilleri vs japon otomobilleri
alman otomobillerinin çok rahat kazanacağı versustur.
adamlar otomobil değil tank yapıyor.
adamlar otomobil değil tank yapıyor.
devamını gör...
bir abinizin normal sözlük gözlemleri
özelden mesajlaştığım 2 arkadaş da bu ve ben bu konudan muzdarip. aslında çok gereksiz işler ile uğraşılması ve karşı cinsi etkilenmek için her türlü yapılan şaklabanlık , çok gereksiz başlık açılıyor , yani çok anlamsız bunu gerçek hayatta konuşamazsın utanırsın ama burda anonim diye herşeyi paylaşılıyor. nitelik önemli diyorum nitelik , nicelik gelip geçici istatistik olarak entry ve başlık sayısı artıyor çok hoş ama içerisi boş . sözlük yönetiminin suçu olduğunu düşünmüyorum şu anlık ne yapacaklar yeni gelen çaylak arkadaşları kılı kırk yapıp seçecekler , tabi bunların bitmesini istiyorlarsa. bazı tanım ve entryler direk kopyala yapıştır , bakın direk kopyala yapıştır bu seo düşürür , google de sizi geriye düşürür , bazı yazarları soğutur. ben basit birisiyim , eleştirmek değil ben sadece kendime göre birşeylerden rahatsız oluyorum ve dilim döndüğünce söylüyorum. buraya gelen bazı arkadaşlar diğer yerlerden rahatsız oldular diye geldiler çünkü vakit kaybı konuşmalar yaşanıyor inşallah burası eleştirdiğimiz yerlere benzemez.
devamını gör...
eskimeyen şeyler
içimizdeki çocuk.
hálâ halı sahaya giden 45 lik adamlar var.
ve hâlâ salıncak gördüĝünde salıncaĝa binen evli çocuklu kadınlar.
demek ki insan kaç yaşında olursa olsun o çocuk hiç büyümüyor.
hálâ halı sahaya giden 45 lik adamlar var.
ve hâlâ salıncak gördüĝünde salıncaĝa binen evli çocuklu kadınlar.
demek ki insan kaç yaşında olursa olsun o çocuk hiç büyümüyor.
devamını gör...
andımızın kaldırılma sebebi
fazla "doğru" olmasıdır. bize fazla geldiği için kaldırıldı.
devamını gör...
