çöp kovasıyla atıyorsam ayrı bir eziyettir. çöpü atıcam, kovayı geri eve çıkarıcam sonra geri dışarı çıkcam derken nefesim kesiliyor. dışarı çıkasım kalmıyor.
devamını gör...

bir soru da benden ,

dinin özünün iyi insan olmak olduğu varsayımından yola çıkarsak,

ıyi insan olmanın yolu sadece dinden , dindar olmaktan mı geçer.
eğer böyleyse, kendini dindar olarak tanımlayan kişi oranları,

norveç %21
ısveç %19
estonya %16
japonya %13
çin %7 olan ülkeleri nasıl açıklarız ki bu ülkeler de gerek gelişmişlik, gerek suç oranları, inançlı ülkelere göre kıyas bile götürmez...

edit : bu arada 'müslüman yazar ' tanımı yerine ,' bu konuları bilen yazar denebilirmiş. '
sanki iki farklı grup çatışması gibi bir algı vermekte ilk bakışta...
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

videodaki prensese bakıyorsun, 11 yaşında, parmak kaldırıp söz istiyor. derdini bir çok yetişkinden güzel anlatıyor. sorumluluk bilinci gelişmiş ama oy kullanmaya hakkı yok.
diğer yana dönüyorsun, öyle tipler var ki, 60 yaşında, hayatını kömür-makarna ekseninde kpnumlamış, cep telefonu vasat olandan hesap soruyor, 10 kelimeyle konuşuyor ve oy kullanıyor.
bana sorsalar, çocukların saflığına, temiz kalpliliğine güvenmeyi tercih ederim.
ihale bilmez, çıkarını düşünmez, torpil derdi yoktur. en azından dürüsttür, kıvırmaz konuşurken.
seçimlerde çocuklar oy kullansa daha iyi seçim yaparlar sanırım.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
sağdaki diyor ki;benim de arkadaşım olsun buradan, özlesin,ansın,mesaj atsın,gelsin püskevitler gitsin çaylar.

soldaki durur mu; hayatım yoğun ve güzel iken kim takar burayı.ben de zaten sizi aramıyorum.

yakın zamanda bildirimleri kapatmama rağmen sanırım ağlamayı*tercih ederim.
tabi tüm bunlardan kime ne?*
devamını gör...

@geç kalan koala yedekte olduğunu anlaman çok kolay, sen iki gün yazmadığında zaten hiç var olmamışsın gibi oluyorsa kadının davranışları , yani yokluğunu sorgulamıyorsa, muhtemelen yedektesin.
daha önce kimseyi yedeğe almadığım için ilk soruna cevap veremeyeceğim.
üçüncü sorun içinse cevabım bence ne yazık ki mümkün değil..

ayrıca erkek arkadaşlara bir öneride bulunmak istiyorum, trip atmak karşıdaki kadın için bir silah haline, ilgi çekme aracı haline ya da çok olağan bir duruma gelmişse lütfen ilişkinizi kesin. akıl sağlığınız için muhtemelen iyi olmayacak. hemcinslerim sizleri gerçekten çok seviyorum ama bazen ilgi manyaklığını ve kontrol manyaklığını çok abartıyoruz. ilk mesajı kimin attığı, kahveyi kimin ödediği gibi konular ilişkilerde önemsizdir. birbirinize ilgi duyduktan sonra uyduruktan teyyare sebeplerle lütfen birbirmizi hayattan soğutmayalım. hepinize sağlıklı ve mutlu ilişkiler diliyorum. ayrıca *
devamını gör...

geçen haftaya göre bu başlıkların sayısı ziyadesiyle azaldı. itibar edilmedikçe de, açılır yok olur gider.

bu tarz başlıklar reaksiyon ile yaşar. yok sayarsanız. istedikleri reaksiyonu alamayanlar, biraz daha dener, sonra sıkılırlar.

ha tabi inatçı yemleyiciler de var. onlar biraz daha zeki olduklarını düşünüp, sizi başlığa çektikleri an evde zafer turu atıp, kahkahalara falan boğuluyor olabilirler lakin onlarınki de iş değil. milletin sinir uçlarıyla oynamanın bir insana haz vermesi de sıkıntılı bir durum.

özetle mamalarını kesin dediğim durumdur.
devamını gör...

şarkılarında aşkı o kadar nahif, tatlı ve dokunaklı bir üslupla anlatır ki dinlerken bi hoş olurum.
(bkz: bu kalp seni unutur mu?) *
(bkz: gönül) *
(bkz: fark etmeden) *
(bkz: bir harmanım bu akşam) *
devamını gör...

sivasta gerçekleşen hadise.
kişinin sokağa çıkma kısıtlamasına riayet etmediği için 3 bin 100 lira ceza kesilmesidir.
polisler ikna etmiş, hayatına son vermekten vazgeçmiş ama pandemi tedbirlerine uymadığı için fatura kesmişler.
adam öyle intihar vazgeçti bu cezadan sonra vazgeçer mi ?
buradan
devamını gör...

sevgilim, günün belli saatlerinde seni unutmayı deniyorum.

mektup
devamını gör...

akşam güneşi hakikaten güzele doğuyor, şuna bakar mısınız?
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
marina girişindeki köprünün üstünde sanki ezelden beri yattığı yer onunmuş da hep orada böyle yatıyormuş gibi poz veriyor. burnunun dibine kadar yaklaştım bana mısın demedi. gözlerini güneşe karşı kapatıp uyumaya devam etti. *
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

geldi sonunda sözlük yoldaşım beniiiim. hep beraber bir daha gitmemesi için baskı yapalım lütfen.
hoşgeldin hidocuk.*
devamını gör...

araya mesafe girdiği zamanlarda sadece benim çabamla ayakta kalan arkadaşlığımızın olduğunu fark ettiğim andır. fark ettiğimde yazmayı, aramayı bıraktım ve haftalarca konuşmadık. ta ki uzaktan eğitim başlayıp derslerle ilgili sorunlar çıkana dek. tamamen menfaat ilişkisinin döndüğü basit bir üniversite arkadaşlığıymış meğer.
devamını gör...

ülkemizde yanlış anlaşılacak kadındır. küfür veya hakarete maruz kalması da ihtimal dahilindedir.
devamını gör...

zeytinli poğaça diye bir poğaça yok aslında. bunlar hep lorlu poğaçanın kendinin peynirli poğaça olmadığının anlaşılmaması için yaptığı hedef şaşırtmadır.
devamını gör...

giresun'un içi fındıklı muska pestili çok güzel, bir kere rus bir aile dostuma hediye ettim şimdi ayda bir muhakkak 1-2 kg istiyor biraz yollamak zor çünkü gümrük kargodan vakumlu paketler ve gıda izin gerektiriyor , ama yolcu ile beraber gidebilir sorun olmuyor.
demek istediğim giresun pestili çok tutuluyor.
devamını gör...

çevremde genellikle nefret ettiğim kişiler yok sanırım. benim nefretim genellikle sisteme ve bu sistemi bu hale getirenlere oluyor. benim için daha kötü olan duygu hissizliktir dostlar. o kişiye karşı artık tek bir duygu* beslememek. ona nefret edecek kadar bile değer vermemek. o kişiyi görmezden gelmek. çevremde bana çok zararı olmuş ya da gercekten cok problem yaşadığım insanlara karşı bir süre sonra hissizlesiyorum. yaptıkları ya da söyledikleri hiç bir sey umrumda olmuyor. benim icin adeta hayalet oluyorlar. ve bu hissizlik karşısında çırpınişları acınası oluyor.
devamını gör...

göbeği açık giyinen erkekler var ama türkiye’de pek görmedim açıkçası. giy vallahi hava çok sıcak zaten üfür üfür olur.
devamını gör...

"ulema,cuhela ve ehli dubara; ehli namus, ehli işret ve erbab-ı livata rivayet ve ilan, hikaye ve beyan etmişlerdir ki kun-i kainattan 7079 yıl, isa mesih'ten 1681, ve hicret'ten dahi 1092 yıl sonra adına kostantiniye derler tarakkası meşhur bir kent vardı. "
puslu kıtalar atlası- ihsan oktay anar.
devamını gör...

ne zaman ki onlara onlar gibi yaklaşmaya başladım ve bıraktım, çabanın sadece benim tarafımdan zorla yürütüldüğünü fark ettiğim an çoğu şey için geç kalmıştım. üzgünüm. artık görüşmeyip geride bırakarak önümüze bakmak en doğrusu.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim