yakın siyasi tarih bilgisi... geç şimdi aşkımı bebeğimi , ne diyordun en son? talat aydemir olayları mı, devam et...
devamını gör...

-her beğeniye karşı beğeniyle cevap vermeyin.

-nickaltı yalakalığını abartmayın.

-sadece istediğiniz kişileri takip edin. takibe takip diye bir zorunluluk yok.

not: eğer karma puanı kasmak istiyorsanız da benim bu dediklerimin tersini yapın.
devamını gör...

sevindirici bir haberdir. sağol ikocuğum.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

doğası, iklimi çok güzel bir ülkedir. çete üyeleri, kriminal tipler hariç her ırktan insanları genelde nazik, terbiyelidir, en ufak birşey olsa sorry derler, trafikte birbirlerine yol verirler, kavga eden sürücü görülmez. sadece sarhoş olanlar belki dövüşebilir ama bar ve ev harici dışarıda, sahilde, ormanda... içki içmek yasaktır ve sarhoş birini görme ihtimaliniz yoktur tabi sizde içmiyorsanız.
siyah ve melezler için fakirlik ve yaşam şartları büyük problemdir ve bunun sonucu olarak gasp, cinayet, tecavüz çoktur. o yüzden ben ırkçı değilim, ben onları severim, onlarda beni diye düşünmeyin. gezilecek yerleri iyi tespit etmek gerekir, arka sokaklara, siyah, melez yoğunluklu semtlere gidilmemesi yada tanıdık ile gidilmesi iyidir.
başta altın, elmas, kömür... birçok maden bulunur ama bu madenlerin siyah ve melez vatandaşlara bir faydası yoktur. bir tarafta elon musk gibi çok zengin beyazlar, diğer tarafta teneke evlerde yaşayan siyahlar vardır. ülkede genel olarak suç problemi vardır ve bu sorun devletin pek umurunda değildir. devlet ülkedeki ortamın kötüleşmesi sonucu beyazların ülkeyi terk etmesini bekliyor gibidir.
devamını gör...

dur müzeyyen gitme kal benimle
zaman çok şeyi eritir...


|müzeyyen
devamını gör...

iddialı bir önerme.

ben öylesine takılıyorum buralarda, vakit geçsin, tartışalım diye.*
devamını gör...

türkiye'ye gelen arjantin eski cumhurbaşkanı cristina fernandez de kirchner.nam-ı diğer " la cristina"
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

yaa bir miniği duydum anonsta. hadi kalk oynayalım beraber :)
devamını gör...

no limit.
devamını gör...

bugüne kadar uzaklaştığımız dünyaya, ağustos’a kadar bekleterek bizi tekrar yaklaştıracak yayın…
ömrümüz yettiğince bekleriz artık, n’apalım…

aynı zamanda, sevgili yayıncımızın tüm koşturmacasından sonra, zıpkın gibi, fişşşşek gibi döneceğinden de emin olduğum yayın…
devamını gör...

bugün oldukça homofobik yorumlara maruz kalıp üzülen eşcinsel bir insan* olarak o kadar gına geldi ki bu tartışmalardan. yok lut kavmi yok allah erkeği erkeğe kadını kadına lanetlemiştir. kadın kadına neysede erkek erkeğe nedir vb. cümleler... şimdide priz fişten sonra (+) (-) benzetmesi çıktı. bakın hocamlar aslında bu iş çok basit.

ben eşcinsel birisi olarak açık kimlikle yaşayabilmek sevdiğim insanla aile kurmak, hayatımı öldürülme
kaygısı gütmeden yaşamak istiyorum. genelleme yapmak ne haddime ama emin olun çoğu eşcinsel sokaklarda sevişmek isteyen tek gecelik ilişki manyağı değil(haklısınız yürüyüşlerden dolayı böyle düşünüp yadırgıyorsunuz)

diceksiniz benim dinimde lanetlenmişler yallah hollandaya, amerikaya. ya abi biz bu ülkenin insanı değil miyiz neden sırf kadınlardan hoşlanıyorum diye ülkemi terk etmek zorunda kalayım.ben sevmiyorsanız saygı duyun demiyorum.sevmeyin saygı duymayın ama insanlara gidip sen ahlaksızsın lanetlisin iğrençsin diye hakarette bulunmayın rica ediyorum. ailesinden psikolojik şiddet görmüş biri olarak söylüyorum lütfen bu kadar acımasız olmayın.ayrıyeten ülkenin "%99"müslüman değil. "müslüman" ülkesi de değil hatırlatmak istedim. *

ne duyar kastın be i*** diyecekler gelmeden son olarak lgbtiye nefret duyan insanları iki dakika empati yapmaya davet ediyorum* lezbiyen veya gay*olduğunuzu düşünün ve sokak röportajlarını izleyin.insanların ne kadar rahat asarım keserim topuğuna sıkarım dediklerine tanık olun ve ailenizin bunu size yapabilme potansiyelini hatırlayın.b*ktan bir his dimi

çok fazla dolduğum bir güne denk geldiği için yazmak istedim. buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim.
imza:duyarcı mezbiyen

son bir edit:uzun yazmaya alışık birisi olmadığımdan tonlarca noktalama ve yazım yanlışı yapmış olabilirim. kusura bakmayın. cahillik zor zanaat
devamını gör...

sıkıntıların, ailevi sorunların(toplum olarakta alabiliriz)parasızlığın orta sınıf bir genci getirdiği nokta, insan olmaktan çıkan kişinin bu olağanüstü durumunun bile göz ardı edildiği bir yabancılaşma serüveni. nefret ve dışlanmışlık psikolojisini iliklerine kadar hissetmenden doğan böcekleşme durumu. acaba kimler şimdi evi'nin tavanında geziyor?
devamını gör...

bazen gerçekten şaşırıyorum neyi kaçırıyorum diye. bir grup var, birlikte hareket ederek sanki her gün birilerini gündeme taşıyor gibiler. o zaman diyorum ki herhalde bunların hepsi aynı apartmanda oturuyor ve tüm sözlüğü kendilerince evirip çeviriyorlar. (bkz: sözlüğü bir apartmandan yönetiyorlarmış) gibi bir durum var da bizden mi saklıyorsunuz?
devamını gör...

en saçma yoruma bile oy veriyorum. sırf emek vermiş diye. şurda vereceğiniz bir oy sizin için bir ifade olmaz iken yazar açısından bir hoş duygudur. sözlük için yapın bunu.*
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

behlül yokken o vardı. ırz düşmanı semih unutulur mu?
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

artık kalkması gereken bir adettir. bu devirde evlilik için yapılan her harcama ortak olmalıdır. aileler gereksiz yere burnunu sokmamalıdır.
devamını gör...

yıkandıktan sonra saçlarını üstüne doğru uzatıp suyun cızırtısını dinlemek müthiş keyif verirdi. ha bir de kestane.
devamını gör...

o zaman karmaları bana aktar birşey deniycem
devamını gör...

müdürün yanında küfür etmek kadar kötü değildir.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim