benim kedilerimin de zaman zaman yaptığı şey. ama öyle doyumluk değil yani.
devamını gör...

bin sekiz yüz altmış dokuz yılında sibirya’da doğan rus şeytanı.
“ra ra rasputin” diye şarkısını söylediğimiz, gerçekten de “lover of the russian queen” olan zat. kehanetleriyle rus sarayına kadar girmiş, dokunarak yaraları tedavi edebilen rasputin’in sonu da bir garip. prens yusufov tarafından önce siyanürle zehirlenip, sonra da kafasından ve gövdesinden vuruluyor. akabinde, detayları araştırırsınız, ingiliz ajanlar tarafından nehire atılıyor. herifin otopsisinde ölüm nedeni boğulma çıkıyor. garip bir hikayesi var bu rus mistiğin.
devamını gör...

osmanlı döneminde kabadayı raconunun bir parçasıydı. hatta bir tutam kıl bırakıp gerisini traş eder, onun da uçlarına boncuk takarlarmış. (bkz: göğüs perçemi)

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bizde "söz namustur" derler reis, bilmem mesaj yerine ulaştı mı? *

tanım editi: sohbet etmeyi bilen, seven, çokça alçakkalpli* bir yazar. eğlenceli.
devamını gör...

ne alternatif yolu? utanılacak bir şey mi de alternatif yol arıyorsunuz?
bütün çileyi çeken çeksin, ama söylemeye gelince regl oldum demeye alternatif yol aransın? kusura bakmayın ama hiçbir kadın sırf başkasının kulağına kaba gelmemesi için 'regl mi desem adet mi desem yoksa özel gün deyip geçsem mi' diye düşünmek zorunda değil.
devamını gör...

uzun tanımsa yazdığın whatsapp grubuna 60 saniyelik bir video atıp 10.saniye gülücük emojisi gelmiş gibi hissettiren durumdur.
devamını gör...

yıllar önce kedime yaptığım için pek de şaşırmadığım haber. 3 gün yanıma gelmemişti garibim.
devamını gör...

her gün sözlüğe '' belki bir kalbe dokunabilirim '' diye giriyorum. insanlara bir nebze neşe katabiliyorsam, bir nebze yüreklerinin yumuşamasını sağlıyorsam en büyük mutluluk benim için. vaktimi burada harcadığım her gün için vicdanımı daha da rahatlamış hissediyorum.
hayat bir şekilde devam ediyor, iyisiyle kötüsüyle yol alıyoruz. önemli olan geriye dönüp baktığımızda yüzümüzde oluşacak tebessümdür.
insanların gülmeye ihtiyacı var, mutlu olmaya, huzura ihtiyacı var.
gelin hepimiz bir ucundan tutalım bu güzel gönül işinin...
devamını gör...

mutluluklar dilediğimiz başlıktır.
devamını gör...

"her zaman benden daha tutsak birisi vardır" tümcesi o sıralar mümkün olan tek umudu özetliyordu.


syf. 171,veba-albert camus.
devamını gör...

1077 yılında süleyman şah tarafından kurulan, bizanslıların zayıf durumundan yararlanarak anadolunun büyük çoğunluğunu egemenliği altına alan, yıkıldığı 1308 tarihine kadar hem bizans hem de haçlılar ile başarılı savaşlar vererek anadolunun türkleşmesini sağlayan devlettir. yıkılışının ardından anadoluda osmanlı hakimiyetine kadar birlik sağlanamamış, küçük beylikler hüküm sürmüştür.

sizi tarihimize nasıl sahip çıktığımızı gösteren ibretlik bir olayı anlatan "selçuklu sultanlarının kemiklerini köpekler yedi" başlıklı murat bardakçı yazısı ile başbaşa bırakıyorum. bu konuda yorum nasıl yapılabilir ki.

--- alıntı ---

türkiye'de bugüne kadar birçok tarihi eser yerle bir edildi, tahribe uğradı, taşınabilenleri yurtdışına kaçırıldı, ama konya'da bundan on yıl önce yaşanan ve ayrıntıları ancak şimdi ortaya çıkan bir rezaletin eşi-benzeri görülmedi.

vakıflar bölge müdürlüğü'nün aláeddin camii'nin türbe kısmında başlattığı bir onarım sırasında türbeleri camide bulunan anadolu selçuklu devleti'nin önde gelen sekiz hükümdarının láhidleri de bakım maksadıyla açıldı ama láhidlerden çıkartılanlar açıkta unutulunca gece türbeye üşüşen köpekler, selçuklu sultanlarının kemiklerini kapıp gittiler. kemiklerden artakalanlar ertesi sabah üzerinde camiin de yeraldığı aláeddin tepesi'nin dört bir yanından toplandı, sekiz láhde gözkararı yerleştirildi.

--- alıntı ---

ilgilenenler için yazının devamı
devamını gör...

mesela yani.
devamını gör...

aç karna olan ilacımı içmek.
devamını gör...

sence? diyerek yanıtladığım soru.

cebimde c4 ile dolaşsam daha az korkardım, millet benim yanıma sokulmuyordu patlayacak diye.*

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

sistem eleştirisi yüzlerce güzel repliği barındıran çok güzel filmdir.
"ulan hurşit huyundur çalmadan yapamazsın eşeoğlueşek, söyle ne kadar yürüttün".
devamını gör...

tck'da düzenlenen bir suç tipidir.

hayasızca hareketler
madde 225- alenen cinsel ilişkide bulunan veya teşhircilik yapan kişi, altı aydan bir yıla kadar hapis cezası ile
cezalandırılır.
devamını gör...

birçoğumuzun şahit olduğu durumdur ve can sıkar. bu durum yazarın yazdığı yazıda kullanmadığı noktalama işaretlerinden de doğar, okuyan yazarın anlamak istememesinden de. bunların bir de 'yazılanı başka yerlere çeken'leri de vardır. onlar daha beterdir. karşılaşmamanız ümidiyle...
devamını gör...

bomba patlıyor 50 kişi ölüyor panik olmuyorsunuz teker teker ölünce mi panik oluyorsunuz. (bkz: şahsiyet)
devamını gör...

youtube da rastlayıp hiç bir şeyi düzenli yapamayan benim bile etkisini gördükten sora devam ettiğim etkinlik. zeynep şensoy videolarını şiddetle tavsiye ederim. ardından yapacağınız yüz masajı ile kendinizi şımartırsanız tadından yenmez.
devamını gör...

tek bildiğim; bu seri kesinlikle arşivlenmeli ve sosyal medya hesaplarında paylaşılmalı.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim