anadolu efes
hanımlar beyler euroleague şampiyonu!
devamını gör...
en gereksiz meslekler
(bkz: pırasa kafa) isimli yazar arkadaşımızın ukdesi.
bence her meslek gereklidir. sadece henüz işimiz düşmemiştir.
tanım: cevabı boş küme olan başlıktır.
bence her meslek gereklidir. sadece henüz işimiz düşmemiştir.
tanım: cevabı boş küme olan başlıktır.
devamını gör...
dublajı orijinalinden iyi olan yapımlar
(bkz: ice age)
devamını gör...
efsane kitapların ilk cümleleri
ben hasta bir adamım.
yeraltından notlar. dostoyevski .
yeraltından notlar. dostoyevski .
devamını gör...
bir şehri sevmemek için sebepler
insanları.
kalabalık olması.
huzur verecek yerlerin olmaması.
sevdiğin insanlar barındırmaması.
kalabalık olması.
huzur verecek yerlerin olmaması.
sevdiğin insanlar barındırmaması.
devamını gör...
30 yaş üstü olduğunu tek cümle ile anlatmak
devamını gör...
türk sinemasının en iyi tiradı
-sen mi büyüksün?
-hayır.
-ben büyüğüm ben, yaşar usta!..
-hayır.
-ben büyüğüm ben, yaşar usta!..
devamını gör...
attila ilhan sözleri
gözlerin gözlerime değince
felaketim olurdu ağlardım...
felaketim olurdu ağlardım...
devamını gör...
instagram'da engellenmek
o kaybetmiş bacım, madem konuşmayacaktı neden anonimlikten çıkıp instagrama taşımış olayı? neyse, denizde çok balık var.*
devamını gör...
normal sözlük android uygulaması
indireceğim uygulamadır. size megabaytlarım feda olsundur. *
kapitalizm isteyen ekşiye gitsin, burada komünizm var.
kapitalizm isteyen ekşiye gitsin, burada komünizm var.
devamını gör...
24 mart 2021 akp ankara kongresi
sabah uyanınca televizyonu açayım bir dedim haber kanalı çıktı karşıma. bir de ne göreyim yan yana oturmuş güya maskeli (efendim hani nerde üç kural nerede mesafe) ki vatandaşlardan maskesini indirmiş bağırıp kendinden geçen kadınlar, adamlar... hiçbir şey yokmuş gibi, bambaşka bir dünya bambaşka kafalar. durdum öyle bi an gülme geldi bana. şaşırmamak artık bunlara şaşıramamak, kendileri böyleyken bizlere dayatılanlar, düşünceli davranan herkes gibi olması gereken bu kendini kaç aydır eve hapsetmiş beni içimi nefretle, tiksintiyle doldurdu. daha söylenecek çok şey varda işte...
devamını gör...
islam'ı bilmeyen yazarların islam'ı kötüleyici başlıklar açması
gerçek islam açıp okumakla olmuyor, kelimenin anlamını bilmekle de olmuyor bir de üzerine uygulamamakla hiç olmuyor. bir çok insan gerçekten merak edip ilgili bir şekilde okuyor, araştırıyor ve inanmamayı seçiyor. kör cahil bi şekilde ''tükaka islam'' demek elbette yanlıştır. bence her başlık açan insan cahil değildir, en azından islam konusunda. bence daha tehlikelisi ve çirkini açıp kur'an'ı okumuş olmasına, her türlü açıklamaları bilmesine rağmen, kul hakkına girendir, insanların dini duygularını sömürendir.(bkz: benim türbanlı bacımı dövdüler) (bkz: benim ablam odtü'de türbanı yüzünden 4 kere uzaklaştırıldı) (bkz: insanların aşı yaptırması için diyanetin açıklama yapması lazım) yani türkiye'de ıslam, türkiye solu gibidir; imam hatipliler başka müslüman, tarikatlar başka müslüman, hükümet müslümanımsılığı başkadır. böyle fraksiyon, müslümanlık tarihinde görülmemiştir. bence gerçek islam hiç biri değil deee. neyse islamı kötüleyen başlıkları görmezden geliniz efendim. mesela ben cinsiyetçi başlıkları görmezden geliyorum.
devamını gör...
normal sözlük'ün gittikçe eril bir sözlük olması
günlerdir denk geldiğim başlıklar beni hayrete düşürüyor. yok kadınlar şöyledir, bunu soramazsın, şunu giysin mi, bunu desin mi vs vs. ekşi sözlükten bu yüzden ayrılmıştım. acaba ben insanlardan insan olmasını bekleyerek hata mı yapıyorum?
devamını gör...
sokağa çıkma yasağında evde yapılacaklar
gelir şimdi instagram cehennemine ekmek yapanlar, banana bread tarifi verenler, haydi mandala boyayayımcılar.
devamını gör...
aşık olduğunu sanmak
içinde kelebeklerin piknik yaptığını,market sütü değil de alp dağlarında yetişen keçilerden günlük süt içtiğini düşündürten ama aslında tek bir hatada kişi engellemeye kadar giden durum.
başıma çokça gelmiştir. sonuç olarak yalnızım,yalnızsın,yalnızız.
ne demiş nil?
insan doğar,aşık olur,ölür.
başıma çokça gelmiştir. sonuç olarak yalnızım,yalnızsın,yalnızız.
ne demiş nil?
insan doğar,aşık olur,ölür.
devamını gör...
cem karaca
barış manço ile farklı görüşte olsalar dahi yakın dostlarmış, günümüzde siyasiler için düşman kesilen kardeşler varken, insan olmanın ne olduğunu bize gösteren büyük üstatlardandır kendisi.
devamını gör...
altruist intihar
kişinin çok güçlü toplumsal bağları sebebiyle; toplumu kendini önüne koyarak intihar etmesi şeklidir. dünyanın çok farklı yerlerinde altruist intihar örnekleri görülmektedir; japonya'da var olan hara kiri geleneği bir altruist intiharlara örnek teşkil eder. kişi kendinden daha değerli bulduğu toplum için kendini feda etmekten çekinmez. özellikle askerler altruist intihara daha meyillidirler.
devamını gör...
hangi konuda sorun yaşadığınızı söyleyen psikoloji testi
magazin sayfalarındaki ruh eşinizi nasıl bulursunuz, hangi kariyer sizin için uygun gibi genel geçer testlerden farkı olmayan bir testtir. resimlere bakmak ve ilk olarak ne gördüğünüz bilinçaltında nelere önem verdiğinize dair bazı ipuçları verse bile bunun analizi aslanı seçtiğin için sorunun şu, kaplanı görmediğin için problemin demek kadar kolay değildir. olsaydı psikologlara, psikiyatristlere vb. ihtiyacımız olmazdı.
o an neyi seçtiğiniz o anın yansımasıdır ancak aynı testi evde yaptığınız zaman, annenizle konuştuktan sonra yaptığınız zaman, telefon ya da laptop kullandığınızda, ışığın gelişine göre, sizin ne kadar yorgun ya da ne kadar dinlenmiş olduğunuza göre değişir.
bu testlerle burç okumak arasında fark yoktur. genel geçer oluşu ve herkeste az ya da çok olan temel özelliklere bağlı olması nedeniyle insanlar, evet gerçekten öyle moduna girerler. genel geçer olan her şey gibi yüzeyseldir.
o an neyi seçtiğiniz o anın yansımasıdır ancak aynı testi evde yaptığınız zaman, annenizle konuştuktan sonra yaptığınız zaman, telefon ya da laptop kullandığınızda, ışığın gelişine göre, sizin ne kadar yorgun ya da ne kadar dinlenmiş olduğunuza göre değişir.
bu testlerle burç okumak arasında fark yoktur. genel geçer oluşu ve herkeste az ya da çok olan temel özelliklere bağlı olması nedeniyle insanlar, evet gerçekten öyle moduna girerler. genel geçer olan her şey gibi yüzeyseldir.
devamını gör...

