yataktayken yastığın soğuk tarafını çevirmek bunu herkes bilir .
devamını gör...

yapmayın yitirmeyin o hevesi izin vermeyin gözünüzdeki ışığın sönmesine. hayat bu zaten illa hep güzellikler olacak değil ya kötü şeyler de olacak. hem kötü günler olmasa iyilerin tadına varamayız. samimi söylüyorum bakın her kötü şeyin illla bir sonu vardır. sabredersiniz inanın sonunda karlı çıkan siz oluyorsunuz. lütfen umudunuzu diri tutun. tutmaya çalışın. nefes aldığınız sürece umut vardır içinizde. sadece siz bulamıyorsunuzdur. bulun onu ve sahip çıkın. hayat her şeye rağmen yaşamaya değer.
devamını gör...

oyunu çocuğun işi olarak görmüş kuramcıdır.
devamını gör...

henüz öğrenebilmiş değilim ama evrenin işleyişini gözlemlediğim kadarıyla ya bir domino taşıyım ya da taşların dokunması gereken son kilit. kısacası şuna inanıyorum, ya bir şey başaracağım ya da başaracak birinin hayatına dokunacağım.
devamını gör...

en değerli öğretmenleri yetiştiren güzide kurum.
devamını gör...

büyüğe saygıyı bilmeyen, küçüğüne merhamet etmeyen nesiller yetişiyor ve nedense hep aynı klişe kullanılıyor yok kişiliğe zarar verir yok psikolojisi bozulur. ne yani hepimiz delirdik mi? annemin tek bakışı ile bütün evin elini öperdim beee ne oldu kişiliğim mi zedelendi.. yapmayın allah aşkına. sevgiyi, saygıyı, merhameti unutturmayalım. el öpün öptürün.
devamını gör...

sene 2023: rte balkon konuşması yapıyor.
devamını gör...

üniformalı meslekler.
devamını gör...

(bkz: nike) nayık diyen var ya.
devamını gör...

tanımlarını okumak daha çok görmek istediğiniz yazarlardır.
devamını gör...

yılbaşında televizyonda eğlence programları olurdu ya. dansöz çıkardı hani. baya küçüğüm ama. o darbuka seslerinin kızın göbeğinden geldiğini sanırdım.
devamını gör...

kullanıcı adını hızlı okuyunca iç gıcıkladığından hi my i run diyerek ankete katılım sağlıyorum. *
devamını gör...

moda

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

reis,başkan,kral,karı,kahpe…
devamını gör...

(bkz: ragequit) olmuyorsa kasmayacaksın demek gibi bir şey. olmuyorsa cidden kasmayacaksın... en sıkıntılı yönü intihar ederken yaşayacağın histen korkmak, üşenmek. yani hissedeceğin acı, ölüm süreci, o süreci yaşarken keşke yapmasaydım düşüncesi işin acıklı yönü. değilse ölüme giden süreç çok kısa ve acısız olsa intihara yönelim çok daha fazla olurdu. çünkü cidden ragequit gibi bir şey. ha geriye intihar notu bırakmak da sanırım `gg` demek gibi bir şey oluyor herhalde. çünkü bitince bazen cidden bitiyor. kaybettiğin oyunda diktiğin binaların düşman tarafından tek tek yıkılışını izlermiş gibi izliyorsun. acı veriyor hayat. işte ragequit ihtiyacını hissediyor insan. umut denilen saçma şey diktiğin, inşa ettiğin şeylerin yıkılışını görme eziyetinden başka bir şey olmuyor.
devamını gör...

bedavanın tl karşılığı nereden baksan 50bin tl vardır.
devamını gör...

burcumu sorup duraksadiktan sonra"olsun" diyen tipler tanıdım. görende köprü altında bali çekerek bugünlere geldik sanır ne salak tepkilerdir bunlar denilesi cinsten seçmeler.
devamını gör...

"kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi, öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an... bozmadım." demiş özdemir asaf
bu sözün üstüne diyecek bir şey bulamıyorum valla.
devamını gör...

herkesle aynı yarışta olup herkesin aynı şartlar altında yarışmadığını fark etmek.
devamını gör...

delinin en ötesine zırdeli dendiği gibi, cahilliğe layık görülmeyen kişiye, cahilden de öte anlam taşıyan bir hakaret sözü.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim