normal sözlük yazarlarının kullandığı hitap şekilleri
ağa, dostum, tatlım, çok tatlım.
devamını gör...
avm otoparkında araba bulmak sorunsalı
türev almak, integral almak kadar zor olan şeydir.
hangi kat, hangi harf, hangi rakam, hangi çıkış vb.
sırf bu kadar parametreye maruz kalmamak için, yazın bile açık otoparkta yer arıyorum. sonra bulamıyorum ve sonra, ver elini o bir dünya parametreler.
morkomedyenin abarttığı kadar var.
www.instagram.com/reel/CWV2...
hangi kat, hangi harf, hangi rakam, hangi çıkış vb.
sırf bu kadar parametreye maruz kalmamak için, yazın bile açık otoparkta yer arıyorum. sonra bulamıyorum ve sonra, ver elini o bir dünya parametreler.
morkomedyenin abarttığı kadar var.
www.instagram.com/reel/CWV2...
devamını gör...
sadece cahillerin kuracağı cümleler
cebindeki dilfonu cuhar!
devamını gör...
hiç kazıklı maria izlememiş insan
sadece kazıklı maria' yı değil hiçbir yutubırı izlemediğimi beyan ederek arttırıyorum. buyurun. hatta hayatıma hiçbir yutubırı sokmamaya da kesin kararlıyım.
bu ne tapınmadır arkadaşlar, sevin, izleyin tamam. izlemeyeni niye dövüyorsunuz.
bu ne tapınmadır arkadaşlar, sevin, izleyin tamam. izlemeyeni niye dövüyorsunuz.
devamını gör...
gelmiş geçmiş en büyük rekabetler
ben ve sigarayı bırakmaya çalışmak.
devamını gör...
iyi ki varsın balkon
cidden he. balkonda yaşıyorum üç gündür. o da olmasa tımarhane delisi olurdum herhalde..
devamını gör...
telefonu sürekli sessizde olan kişi
zaten arayan olmadığından bu durum sıkıntı yaratmaz kendisine.
devamını gör...
şehirlerarası otobüs molaları namaz vaktine göre ayarlanmalı
molada inip namaza durmayanı muavinler dövecekmiş.
uçaklara da bu düzenlemenin gelmesini ve türkiye kalkış ve varışlı olan tüm uçakların namaz vaktinde uygun bir caminin bahçesine inmesi için tüm camilere pist yapılmasını istiyoruz.
(bkz: allah başka dert vermesin)
uçaklara da bu düzenlemenin gelmesini ve türkiye kalkış ve varışlı olan tüm uçakların namaz vaktinde uygun bir caminin bahçesine inmesi için tüm camilere pist yapılmasını istiyoruz.
(bkz: allah başka dert vermesin)
devamını gör...
kendime yetecek kadar dua biliyorum
bugün her zaman gittiğin kafede oturmuş efendi efendi cafer modarres sadıqi’nin at kafası isimli kitabını okurken çaprazdaki masada oturan ve kalabalık oldukları için bağırma hakları olduğunu düşünen grubun içindeki bir kadının herkesin ilgisini toplama çabası ile haykıra haykıra konuşurken kurduğu cümledir.
şimdi bu cümlenin neresinden tutsam tuhaf geliyor bana. neresinden tutsam acaba? önce dincilere bir güzel sövüp sayan arkadaşımız daha sonra da muhalefeti budadı baştan aşağı. söylediklerinin hiçbir anlamının olmaması önemli değildi onun için. zaten ne söylediğine da odaklı değildi. çünkü gözleri etrafı tarıyordu sürekli. izlenmediğini anlayınca ses tonu daha da yükseldi. ben kitabıma odaklanıp cihan’ın planını çözmeye çalışmaktan vazgeçip gözlerimle değilse de kulaklarımla bu enfes konuşmayı takip ettim.
bir süre sonra altın vuruşu yapmak isteyen kardeşimiz bir sene imam hatipte okuduğunu, birçok şeyi bildiğini, birçok şeyin yanı sıra da kendine yetecek kadar dua bildiğini söyledi.
benim aklım burda karıştı aslında. kendine yetecek kadar dua ne olabilirdi? iki rekat namaz çıkartabilecek kadar mı? zor durumda kalınca içini rahatlatacak kadar m? burada olduğu gibi haykırmalı sohbetlerde değinecek kadar mı? ayrıca bir insana yetecek dua sayısı kaç tane olabilir? ayetel kürsi yeter mi mesela tek başına? fatiha ve ihlas bir insan için yeterli olur mu bir yere kadar?
dinlere oldukça mesafeli duran biri olarak anlam vermekte çok zorlandım. hala da zorlanıyorum. acaba ben kendime yetecek kadar dua biliyor muyum?
umarım biliyorumdur. süphaneke, dinimiz amin.
şimdi bu cümlenin neresinden tutsam tuhaf geliyor bana. neresinden tutsam acaba? önce dincilere bir güzel sövüp sayan arkadaşımız daha sonra da muhalefeti budadı baştan aşağı. söylediklerinin hiçbir anlamının olmaması önemli değildi onun için. zaten ne söylediğine da odaklı değildi. çünkü gözleri etrafı tarıyordu sürekli. izlenmediğini anlayınca ses tonu daha da yükseldi. ben kitabıma odaklanıp cihan’ın planını çözmeye çalışmaktan vazgeçip gözlerimle değilse de kulaklarımla bu enfes konuşmayı takip ettim.
bir süre sonra altın vuruşu yapmak isteyen kardeşimiz bir sene imam hatipte okuduğunu, birçok şeyi bildiğini, birçok şeyin yanı sıra da kendine yetecek kadar dua bildiğini söyledi.
benim aklım burda karıştı aslında. kendine yetecek kadar dua ne olabilirdi? iki rekat namaz çıkartabilecek kadar mı? zor durumda kalınca içini rahatlatacak kadar m? burada olduğu gibi haykırmalı sohbetlerde değinecek kadar mı? ayrıca bir insana yetecek dua sayısı kaç tane olabilir? ayetel kürsi yeter mi mesela tek başına? fatiha ve ihlas bir insan için yeterli olur mu bir yere kadar?
dinlere oldukça mesafeli duran biri olarak anlam vermekte çok zorlandım. hala da zorlanıyorum. acaba ben kendime yetecek kadar dua biliyor muyum?
umarım biliyorumdur. süphaneke, dinimiz amin.
devamını gör...
zenginleri ucuz gösteren pahalı şeyler
altın varaklı mobilyalarla döşenmiş bir ev.
devamını gör...
vincent van gogh
kendisi benim için gelmiş geçmiş en iyi ressamlardan biridir.
kendisiyle ilgili mükemmel bir doctor who bölümü vardır ve keşke hepsi gerçek olsa da biz de geçmişe gidip van gogh'a bir kere sarılabilsek, onun deli olmadığını söylesek, bir nebze yalnız hissetmesinin önüne geçebilsek dedirten bir bölümdür.
ayrıca hayatını öğrenmek isteyenler içinse loving vincent adlı, resmen bir görsel şölen olan ve müzikleri de kendisi kadar güzel olan bir film vardır ki kesinlikle izlenmelidir. filmin sonunda çalan starry starry night şarkısı da loopa alınıp bıkılana kadar dinlenesi bir şarkıdır.
kendisiyle ilgili mükemmel bir doctor who bölümü vardır ve keşke hepsi gerçek olsa da biz de geçmişe gidip van gogh'a bir kere sarılabilsek, onun deli olmadığını söylesek, bir nebze yalnız hissetmesinin önüne geçebilsek dedirten bir bölümdür.
ayrıca hayatını öğrenmek isteyenler içinse loving vincent adlı, resmen bir görsel şölen olan ve müzikleri de kendisi kadar güzel olan bir film vardır ki kesinlikle izlenmelidir. filmin sonunda çalan starry starry night şarkısı da loopa alınıp bıkılana kadar dinlenesi bir şarkıdır.
devamını gör...
başı bağlı
tövbe bismillah benim en manidar ukdemin meja hanım tarafından doldurulması eylemidir..
(bkz: ya bi gider misiniz ltf)
(bkz: ya bi gider misiniz ltf)
devamını gör...
ziya selçuk
pandemi öncesinde göreve geldiğinden bu yana bazı noktalarda anlamlı çalışmaları oldu. öğretmenlere karşı iadesi itibar çalışması yapmak, bürokratik bir üslup yerine çoğu zaman samimi bir dil kullanmak, basarisizliklardan çok başarıya odaklanmak, mesleki eğitime katkı sağlayacak projelere öncelik vermek ve öğrenci psikolojisine odaklanmak gibi. 90'li ve 2000'li yıllarda "bugün git yarın gel" tarzı çalışan memurlara alışık biz orta yaş bünyesi için ebanin uzaktan eğitime yetiştirilmesi ve milli eğitimde kurum standartları konusunda yaptıkları ve hatta ilkokullarda tatil kitabı hediye etmesi bile yadsınamaz bir başarı.
ancak ne şiş yansın ne kebap yönünde orta karar açıklamaları, her durum için birden fazla öngördüğümüz planımız mevcut açıklamalarına rağmen gece 12.00 den sonra okul açıp kapatması, velilerin ve özel okul temsilcilerinin memnun olacağı kararlara sıcak bakması ile bu eğitim öğretim yılının ikinci döneminde zaten tüm inandırıcılığını yitirmişti.
kendisi göreve başladığında babası bakan olmuş gibi sevinen bazı öğretmen arkadaşlarıma hayretle baktığımı hatırlıyorum. yok efendim kendisi de egitimciymis de,bizi en iyi o anlarmis da... yıllarca müfettişlerin öğretmenleri neden hiç anlamadiklarını dusunup sonunda pek çok müfettişin sınıfta başarılı ve mutlu olmadığı için müfettiş olduğuna kanaat getirmiştim. ziya selcuk da ne kadar başarılı bir akademisyen olursa olsun bakanlık gibi siyasetin odağında olan bir konumda başarılı olamayacagi gün gibi asikardi. şimdi aynı ogretmen arkadaşlarımın kimisi okullari açtığı kimisi de okulları açmadığı için adama pandemi sürecinde ana avrat küfür ettiğini görünce siyasetin bulasilmamasi gereken bir yer olduğunu tekrar anlamış oldum.
ancak ne şiş yansın ne kebap yönünde orta karar açıklamaları, her durum için birden fazla öngördüğümüz planımız mevcut açıklamalarına rağmen gece 12.00 den sonra okul açıp kapatması, velilerin ve özel okul temsilcilerinin memnun olacağı kararlara sıcak bakması ile bu eğitim öğretim yılının ikinci döneminde zaten tüm inandırıcılığını yitirmişti.
kendisi göreve başladığında babası bakan olmuş gibi sevinen bazı öğretmen arkadaşlarıma hayretle baktığımı hatırlıyorum. yok efendim kendisi de egitimciymis de,bizi en iyi o anlarmis da... yıllarca müfettişlerin öğretmenleri neden hiç anlamadiklarını dusunup sonunda pek çok müfettişin sınıfta başarılı ve mutlu olmadığı için müfettiş olduğuna kanaat getirmiştim. ziya selcuk da ne kadar başarılı bir akademisyen olursa olsun bakanlık gibi siyasetin odağında olan bir konumda başarılı olamayacagi gün gibi asikardi. şimdi aynı ogretmen arkadaşlarımın kimisi okullari açtığı kimisi de okulları açmadığı için adama pandemi sürecinde ana avrat küfür ettiğini görünce siyasetin bulasilmamasi gereken bir yer olduğunu tekrar anlamış oldum.
devamını gör...
kız yurdunda yaşanan tuhaf olaylar
oda arkadaşım gece bizi uyandirmamak icin saçını yurt koridorunda kurutmustu ve sonra bütün kat uyanmıştı ne oluyor diye.
devamını gör...
i am melting lannn melting
senin de noktan hayırlı olsun. sözlük bu gidişle hepimize nokta koyacak.*
devamını gör...
fırtınalı ilişki
(bkz: kaptanın iyisi fırtınada belli olur)
kişilerin gerçek karakterlerinin açığa çıkmasında iliskide önemli bir durumdur. olması bir bakımdan iyidir sevgi sarhoşluğundan görülmeyeni görmenizi sağlar kötüdür bu fırtınadan kimsenin sağ kurtulmama ihtimali vardır. biraz zaman tanıyız. fırtına,ofkeler dinsin bu konuşmadan geçecek 1-2 gün de olabilir sakinleşince ilişkiyi ele almak daha iyidir.gemiyi batırmadan sakince davranmak elzemdir. bir ilişki kolay olmuyor ama çok kolay yıkılıyor. alabora olmamaniz ümidiyle..
kişilerin gerçek karakterlerinin açığa çıkmasında iliskide önemli bir durumdur. olması bir bakımdan iyidir sevgi sarhoşluğundan görülmeyeni görmenizi sağlar kötüdür bu fırtınadan kimsenin sağ kurtulmama ihtimali vardır. biraz zaman tanıyız. fırtına,ofkeler dinsin bu konuşmadan geçecek 1-2 gün de olabilir sakinleşince ilişkiyi ele almak daha iyidir.gemiyi batırmadan sakince davranmak elzemdir. bir ilişki kolay olmuyor ama çok kolay yıkılıyor. alabora olmamaniz ümidiyle..
devamını gör...
evli olup balayına gideceğime bekar olup alayına giderim
genel olarak alayına gidemeyen erkek sözüdür. alayına gidebilmekten kasıt her hafta bir eskort çağırmak ise bu önermeyi doğru kabul edebiliriz. ama yok ben her türlü alayına giderim kızlar bana hasta ehü ehü falan gibisinden konuşuyorsa, "sektiriniz gidiniz efendim" diyerek defediniz, zira o gereksiz bir troldür sadece.
devamını gör...
kafa sözlük
ben çok sözlükte yazdım. ama burası kadar nezih bir ortam sanırım hiçbir yerde yok.* kızları çok candan, erkekleri çok efendi.iki kişi hariç *hepsi mükemmeller.
devamını gör...
beşiktaş
şampiyon takıma selam olsun.
(bkz: hakkıyla şerefiyle)
(bkz: hakkıyla şerefiyle)
devamını gör...
