sadece öğrencileri değil eğitimcileri ya da evden çalışanları da tembelleştirmekte olduğunu düşündüğüm sistemdir. aslında tembelleşmek değil tam karşılığı. öğrenmek ve eğitmek için gerekli sakin ya da sessiz bir ortam yok. normalde olsa sınıfta iyi kötü ders ortamı sağlanabiliyorken online eğitimde etraftan gelen sesler, telefon, internet gibi dış uyaranlar mevcut. psikolojik olarak da herkes çok farklı duygular yaşıyor şu süreçte, yani iç uyaranlardan da hayır yok anlayacağımız. bizi motive edebilecek bir şeyler bulamadıkça verimli şekilde sistem işlemeyecektir herkes için.
devamını gör...

omg!komedi gibi...pet satışının yasaklanmasının ardından bir sonraki haber türkiye kana bulandı.
bu kadınlar çok oldu, pandemi döneminde de regl olmasınlar canım mantığıyla yapılmış olsa gerek. biri bu kararları alan adamlara keyfimizden regl olmadığımızı anlatsın. ped, tampon tıpkı tuvalet kağıdı gibi temel ihtiyaçtır.
bunun üstüne prezervatif ve doğum kontrol haplarını da yasaklayalım. ortalığa kanamamız yetmediği gibi aynı zamanda az olan türkiye nüfusunu karantina döneminde 5'e katlayalım.
biri şunlara temel ihtiyaçlar nedir ve insan fizyolojisi konusunda ders versin.
devamını gör...

öldüğünde gıyaben cenaze namazı kılınan ilk kurgusal karakterdir.çok güzel fıkra anlatır.
devamını gör...

ben tabiki.

edit: mükemmelsiniz ya summer queen diyen tüm yazarlara benden öpücük.
devamını gör...

jean paul sartre
devamını gör...

yine her şey ailede başlıyor ailede bitiyor. sevginin saygının hoşgörünün olmadığı bir aile yapısında çocuklar da o şekilde* yetişiyor maalesef.
devamını gör...

evlat acısı.
devamını gör...

priscilla's song
(bkz: the witcher 3 wild hunt) oyununda geçen bir sahnede söylenen dokunaklı bir şarkı.
devamını gör...

umarım başlığı doğru anlamışımdır . *
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

isveçli'ye core-i7 takar, sana pentium. çip de sınıfsaldır.
devamını gör...

neria baktın da, neresinden ne anladın.
nasıl baktın ve niye baktın?

adet olduğu üzre sorunsal da dememiş, veya ihtimal.. direkt "gerçek" olarak.. neyse
seni kırmayıp, muhammed(aleyhisselam) yazmış diyelim ve şöyle bir bakalım.

-kendisine değil, allah'a iman edilmesini bildiriyor

-kendisine değil, allah'a kulluk edilmesini bildiriyor.

- "bu kitabın bir benzerini getirin" diyor. bunu söyleyen; sanat, bilim, edebiyat gibi her alanda cahil olan biri.

- daha da iddialı konuşup "benzer on sure getirin" diyor yine yok.

- rest diyor ve "en küçük surenin benzerini getirin" diyor.. yine yok

rivayetlere göre; meydan okuduğu toplum arap ve kuran da o toplumun lisanıyla gönderilmiş. arap yarımadasının en ünlü şairleri; edebi dehaları ve belagat uzmanları.. niceleri o toplumun içinde olmasına rağmen, bir çoban(!) bu şekilde meydan okuyor.. ama maalesef ve maateessüf cevap yok.

hadi bakmaya devam edelim.

-anne karnındaki (bkz: cenin)in 3 aşamada oluştuğunu bildirmesi

- denizin derinliklerinden bilgi vermesi.

- demir'in dünya'ya indirildiğini bildirmesi(dib)

- rumların persleri 10 yıl içinde yeneceğini söylemesi (burada biyük risk almış, benden sonra tufan deyip 100 yıl demesi gerekirdi)

- zenginlik, mal mülk ve güzel kadınlar teklif edilmesine rağmen inancından dönmemesi

- toplumun önünde; hubel putunu kast ederek "şu ilahımıza elini sür* seni takip edeceğiz" teklifini red etmesi ama sonra "eğer nefsine uysaydın seni cehenneme sürüklerdik" diye ayet bildirmesi. (şizofren ve deli olmadığı, bizzat düşmanları tarafından söyleniyor)

- yine kuran'ın bir kaç yerinde kendisini azarlıyor, tabiri caiz ise fırçalıyor.

- zekatı kendisine haram ediyor.

samimi olarak bakılırsa bundan daha fazlası görülebilir.. ki o dönemde aynı bugün olduğu gibi "ne güzel şairsin, neler yazıyorsun böyle muhammed" diyenler de vardi tabii ki.

kuran "iman eden delille iman etsin, inkar eden de delille inkar etsin" diyor.
ben de öyleydim bir zamanlar, ama delille iman edip böyle oldum.. elhamdulillah.

bak elhamdulillah dedim.. elhamdelmuhammed demedim.
devamını gör...

sağ tarafın sol tarafa okkalı bir rus tokadı atacağı versus.
devamını gör...

aynı öğretmen sonradan döner ve anlamayan var mı diye sorar.
candır can.
devamını gör...

biz müslüman bir ülkeyiz ey kılışdaroğlu !
devamını gör...

ay canım greenlandım
bu övgü semaya taşır illiyetilezilyetini
bu sefer uyak kafiye arama..
en yakın zaman da senin için yazicam şiirimi..
devamını gör...

işe yaramaz. söylemesi çok eğlenceli kelime.
devamını gör...

en efsaneolan james bond filmi. bundan sonrası hafif spoiler içerebilir;

--! spoiler !--

sadece türklerin anlayabileceği mantıksızlıklarla dolu açılış sahnesinden sonra, adele nin buğulu sesiyle renklenen, efsaneleşen jenerikle birlikte, james bond 'un, unutulmuş, önemsenmemiş bir ajan haline geldiğini anlıyoruz. dönüşü de aslında beklenen heyecanı ve sevinci yaşatmıyor. zira mi6 büyük yara almış, james bond ise eski meziyetlerini büyük ölçüde kaybetmiştir. artık yaşlanmaya başlamış, psikolojisi bozulmuş, ağırlaşmış, neredeyse işe yaramaz olarak görülmüş, adeta feda edilerek ölüme eşdeğer bir göreve gönderilmiştir. sonra düşmanı olan eski ajanla karşılaşır, eski ajan javier bardem ona bir fare hikayesi anlatır. farelerin doğalarının değişip nasıl hemcinslerini yediklerini anlatır ve karşı karşıya duran biri eski biri gözden düşmüş iki ajanın aslında birbirlerini yemeye hazır birer fare olduğunu göstermeye, inandırmaya çalışır. bence filmin zirve anlarından biridir bu.

--! spoiler !--

bunların dışında, filmi diğer 007 filmlerinden ayıran, james bond karakterinin, diğer filmlerdeki gibi her işi kusursuz yapan, hiç yanılmayan kimliğinden kurtulup, insani kimliği üzerine yoğunlaşılması. yani bu yeni 007, nişan alamıyor, barfiks çekemiyor, yanlış kararlar alıyor, hatalar yapıyor. gerçi sonunda bir şekilde toparlıyor her şeyi ama en azından yıllardır ilahlaştırılan bir karakterin aslında içimizden biri olduğu gerçeği, filmi her anlamda daha inandırıcı hale getiriyor.

sonrası ise, bol bol aksiyon, patlamalar, atlamalar, silahlı çatışmalar, ölümler, yaralanmalar falan filan. o cephede değişen çok fazla bir şey yok açıkcası.
devamını gör...

11 tanım sonra 8000. tanımımı gireceğim sözlüktür.
bayadır buralardayım çok seviyorum. hem okumayı hem yazmayı hem yeni insanlarla tanışmayı baya seviyorum. güzel bir platform güzel bir sözlük. sağ ol kafa sözlük.
devamını gör...

barınağa bayıldım. bir sürü kulübe, minder, mama kapları hatta kendine ait koltuğu bile var minnağın birinin. tertemiz ve ferah. böyle manzaraları görmek mutluluk verici. emeği geçen ve destekleyen, destekleyemediği için hayıflanan,” tüh kaçırdım.” diyen herkesin emeğine, cebine ve yüreğine sağlık.
devamını gör...

yeri katiyen dolmaz.huzurdur,güvendir,mutluluktur,lezzettir,berekettir.saf sevgidir.çok özlenir.17 sene doldu,vaktim dolunca kavuşacağız. cennette olduğunu bilmem tek tesellim.hakkını asla ödeyemem.dizine yattığımda saçlarımı okşamanı özledim. güleryüzlü olarak rüyamda görünce içim ısınıyor.keşke her gece görebilsem.nurlar içinde uyu...
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim