bu çocuklarda hep ortalık karışıkken birinci oluyor.(bkz: swh)
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

güzel ülkem, gaddar ağaya gelin gitmiş köyün en güzel kızı gibisin. *
gün gelir de mutlu olur mu çocukların?
toprağına şehitler değil de şen kahkahalar saçılır mı?
umudu biten gidiyor uzaklara... kızamıyorum onlara, haklılar. keşke böyle olmasaydı.*
devamını gör...

insanlara ömrüm boyunca sıcak davranmayı huy edindim. hep öyle olmasını istedim. hatta çocukken yaşadığım travmaları, saçma sapan tabuları yıkmak için 7 ay yurtdışında tek başıma yaşadım. bu bana gerçekten çok iyi gelmişti.
0 kompleksin ne kadar önemli olduğunu öğrendim. insanlarla hep istediğimi, istediğim gibi konuştum, paylaştım.
bir perde arkası hiç bir zaman olmadı, olmayacak da. ben insanlara yaklaşmayı, ortak bir şeyler bulmayı çok sevdim.
ama unuttuğum önemli bir şey varmış, farkına vardım; burası türkiye. maalesef. sene 2100 de olsa bazı şeyler hala kabus bulutu gibi insanların tepesinde geziniyor.
ama ben huyumdan asla vazgeçmeyeceğim, sayılı günlerimi saçma sapan şeylerle meşgul etmeyeceğim.
devamını gör...

tam adı “yapılırken mantıklı görünen ama sonrasında saçma gelen eylemler.” olan başlık.

mesela amsterdam’a gidip her yerde amsterdam bira aramak bu başlığa örnektir.
devamını gör...

zaafım lahmacun sanırım. ya da bir buçuk adana olabilir.
devamını gör...

aynı zaman diliminde aynı dünyanın içerisinde dolaşmaktır. okurken de okuduktan sonra da o dünyayı kendi bakış açınla yorumlayabilmen ve başka bir bakış açısıyla görebilmeni sağlar. kitapla ilgili hislerin tazeyken kitapla ilgili tartışmak o kitaptan alacağınız en yüksek verimi almanızı sağlar. bence mükemmel bir aktivitedir.
devamını gör...

mısır ekmeği.
koca bir kase sıcak sütün içine ufalansın, bir iki dakika beklesin, tam bir köy klasiği ortaya çıkar. favorim olur.
devamını gör...

"yirmi yıldır belli bir mutluluk deneyimim olmadı. beni yiyip yutan bu yaşamı bütünüyle tanıyamadım; ölümde beni korkutan, yaşamımın bensiz tüketilmiş olduğu yolunda bana getireceği kesinliktir." -mutlu ölüm, albert camus
devamını gör...

bir an önce yeni yazar alımlarında çaylaklık döneminin başlatılması.*

ekleme 1: mobil uygulama geliştirilmesi.

ekleme 2: sözlüğe ait görsel yükleme domain'i.
devamını gör...

engelleyip geçtiğim yazarımsı. hiç gözüme de gelmiyor haliyle "şunu giyen kız, bunu atan kız, onu tutan kız" başlıkları.

sözlüğü de ayrıca tebrik ederim. beslemiyor trolleri. duygulandım.
devamını gör...

şöyle düşün biz bir kabileyiz bu ormanda, henüz kocaman sandığımız ormanı küçücük adımlarla keşfediyoruz, kabile reisi pek bi iyimser pek bi demokrat.
hele bir mart ay'ı gelsin kediler sevişsin, kış gelsin ağaçlar kesilsin, bahar gelip dereler kirlensin çoğalıp yerleşik düzene geçelim, ufak ufak muhalif guruplar kuralım kabile reisine mızrak atalım.
o zaman eleştiride alırsın dua da alırsın.
bunların hiç biri olmaması dileği ile...
devamını gör...

nefret suçu işlememeliyim, nefret suçu işlememeliyim, nefret suçu işlememeliyim.

ne desem gg, umarım kafayı sıyırmadan atlatırız dediğim dönem.
devamını gör...

fransızca kökenli olan ve bir kurumu yöneten kimse anlamına gelen kelime.
devamını gör...

“şimdi sen kalkıp gidiyorsun, git.
gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar, gitsinler.
oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin
oysa allah bilir bugün iyi uyanmıştık
sevgiyeydi ilk açılışı gözlerimizin sırf onaydı
bir kuş konmuş parmaklarıma uzun uzun ötmüştü
bir sevişmek gelmiş bir daha gitmemişti
yoktu dünlerde evvelsi günlerdeki yoksulluğumuz
sanki hiç olmamıştı

oysa kalbim işte şuracıkta çarpıyordu
şurda senin gözlerindeki bakımsız mavi, güzel laflı istanbullar
şurda da etin çoğalıyordu dokundukça lafların dünyaların
öyle düzeltici öyle yerine getiriciydi sevmek
ki karaköy köprüsüne yağmur yağarken
bıraksalar gökyüzü kendini ikiye bölecekti
çünkü iki kişiydik

oysa bir bardak su yetiyordu saçlarını ıslatmaya
bir dilim ekmeğin bir iki zeytinin başınaydı doymamız
seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu
iki kere öpeyim desem üçün boynu bükük
yüzünün bitip vücudunun başladığı yerde
memelerin vardı memelerin kahramandı sonra
sonrası iyilik güzellik.“

cemal süreya şiiri.
devamını gör...

(bkz: haklıyken susmak)
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

aa işte benim dediğim başlık. sosyal çekincelerimden ötürü bir ortamda da fazla konuşmam, girişken değilimdir. çocukken ailem tarafından "hadi bak arkadaş ol oynayan çocuklarla" cümlelerine çok maruz kaldım doğal olarak. kafa sözlük de bu yüzden iyi geldi bana. içimden geçenleri daha rahat yazabiliyorum.

büyük kafa sözlük buluşmasında olacak olan şeyler başlığında da yazmıştım. olası bir tanışmada, kenarda meyve suyu içen ve gülen insanları seyreden ben olacağım.
devamını gör...

vay anasını sayın seyirciler..

ünlü ve şöhret olunca böyle olabiliyor demek ki.

genelde erkekler de görülen bu tip durumları bir kadın da gördük nihayet.

geleceğin divası aynur aydın, çıtayı allahu ekber dağlarına çıkardı böylece.
devamını gör...

(bkz: hayvancılık sektörü)
devamını gör...

dün inek sidiği içenler bugün bizi tehdit eder olmuş.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim