virüs döneminde benim yaşantımı anlatan; sosyal yaşamdan koparak, topluma uyum sağlayamama ve bilinçli vazgeçiştir. yaşarken ölmek gibidir.

ayrıca unutulmaz bir karakter olduğunu belirtiğim tanım (bkz: unutulmayan roman karakterleri).
devamını gör...

ifşası düşse fena gülerdik herhalde..iplikçi nedim gibi adam,çukulatam falanda diyomuş sjsjsjsj
devamını gör...

annesine;

“ve nerede birileri özgür olmak için mücadele ediyorsa, onların gözüne bak anne, beni göreceksin.” demişti.

6 mayıs sabahı ayaklarının altında olan tabureyi tekmelemeden önce ise;

“ve ben 24 yaşındayken kendimi türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum.”

celladına bırakmadı. ah be deniz

yusuf geldi dar ağacına. mağrur ve kendinden emin ve yüksek sesle;

“ben ülkemin bağımsızlığı ve halkımın mutluluğu uğrunda şerefimle bir defa ölüyorum. sizler, bizi asanlar şerefsizliğinizle her gün öleceksiniz. biz halkımızın hizmetindeyiz. sizler amerika’nın hizmetindesiniz. yaşasın devrimciler! kahrolsun faşizm!” diye haykırdı.

celladına bırakmadı. ah be yusuf

hüseyin kendi çıktı tabureye. ulucanlar cezaevinde herkes duydu onun sesini;

“ben şahsi hiçbir çıkar gözetmeden halkımın mutluluğu ve bağımsızlığı için savaştım.bu bayrağı bu ana kadar şerefle taşıdım.bundan sonra bu bayrağı türk halkına emanet ediyorum.
yaşasın işçiler, köylüler ve yaşasın devrimciler. kahrolsun faşizm.”

celladına bırakmadı. ah be hüseyin

bir şarkı bırakalım gökyüzüne, belki duyarlar diye.

“duvarlarda yazı, haberlerde ölüm
çocuk aklım ilk kez karıştı.
silahlar satıldı.
denizler asıldı.”

söz ve müzik: erdal yıldırım
solist: aslı gökyokuş

buradan
devamını gör...

gençliğim.
devamını gör...

olmalı.
devamını gör...

tavan var tavan. şaka bir yana pazartesi sendromu var.
devamını gör...

ben de uçurulmasını istiyorum, dilerim kısa zamanda uçurulur. engelledim zaten o gereksiz kişiyi.
devamını gör...

migrenimi tamamen geçirebilecek herhangi bir buluş olabilir. günlerdir geçmedi kafamı duvara vuracağım artık.
devamını gör...

buna mı tepki gösteriyorsunuz ? lgbt-i+ üyelerinin şiddet görmesine,taciz edilmesine ,öldürülmesine değil de buna mı gerçekten? içinizde bu kadar nefretle nasıl yaşıyorsunuz merak ediyorum.
devamını gör...

bilmezden gelişim, aptala yatışım, karşımdakinin yalan söyleme potansiyeline olan merakımdandır.
(bkz: nazım hikmet).
devamını gör...

mecnun: 3 ay ömrüm kalmış leyla 3 ay .o da 2,5’dan 3 sağolsun doktorlar
devamını gör...

tüm kayıtlarla birlikte mahkemeye verilip uğraşılması gereken dekanımsı. böyle hasta zihne sahip olan tipler eğitimci olabiliyor işte.
devamını gör...

adı üstünde "eski sevgili" o yüzden mutluluklar dile geç. çok da şey edilecek bir konu değil.
devamını gör...

amerikanın bu zamana kadar çıkardığı en yetenekli, yahudi asıllı, deha satranç oyuncusudur. henüz 13 yaşında gm* donald byrne'ü yendiği maç "yüzyılın maçı" (bkz: the game of century) adını almıştır. sovyetlerin takım halinde dünyayı domine ettiği satrançta izlanda'nın başkenti reykjavik'te boris spassky'i yenerek 1972-75 yılları arasında sürdürdüğü 11. dünya şampiyonu ünvanını kazanmıştır. soğuk savaş döneminde bütün sovyet takımını darmaduman eden tek amerikalı olarak tarihe geçmiştir. şampiyonluğundan sonra ilerleyen şizofreni ve paranoya rahatsızlıklarından dolayı kayıplara karışmıştır.
devamını gör...

bizim bey armudu'nu biz beg armut diye söylemişiz ve böyle böyle nakletmişiz. begarmut da ingiltere'ye kadar gitmiş. onların da dilleri dönmeyince ismi bergamot olmuş. biz de böylelikle bugün bergamot ismini kullanıyoruz.
devamını gör...

bandırma/edincik
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

wilders falan gelirse ülkenin başına gurbetçiler ayvayı yedi. görürsünüz sağ hükümetini ondan sonra pek saygıdeğer gurbetçi abiler ablalar. (bkz: geert wilders)
devamını gör...

küçüktüm ve galatasaray'lıydım.
sonra hasta fenerli babam bana reddedemeyeceğim bir teklifle gelince (para) ben de fenerbahçe'li oldum.
o gün bugündür fanatik fenerbahçe'liyim.
devamını gör...

hepimiz iyiysek bu kadar kötülüğü/haksızlığı kim yapıyor demek istediğim insanlar. hep düşünmüşümdür iyi insan,zararsız insan kime /neye göre klasik. çünkü sana iyi olan bana en büyük kötülüğü yapmış olabilir. *
devamını gör...

dünyanın en aşağılık canlısı..davranışlarını belirlerken aldığı tek kıstas iyi niyetli insanları kızdırıp sinirlendirmek. bundan besleniyor allahsız. ekşi sözlükte bolca var.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim