saadet zamanı avluya doğru oturmuşuz, sen ve ben endamımız çift, sûretimiz çift, rûhumuz tek, sen ve ben
bulandıran palavralardan âzâde, gamsız bir keyif, sen ve ben...
sen ve ben, ne sen varsın ne de ben, bir olmuşuz aşk elinden.
*
devamını gör...

insanlıktan nefret etmek ve utanmak için eklenen sebeplerden biri.
devamını gör...

یوقسه باغچهمين اسكی شانى سببی قوپارلن چيچكلر
yoksa bahçemin eski şanı sebebi koparılan çiçekler
*
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

ilk yayınınınız için şimdiden başarılar diliyorum.
rock'çılar toplanın bakalım, 23:00'te kopacağız. *
devamını gör...

alışamadığım şey. makale, araştırma yazısı, bilimsel yazı yine bir yere kadar dinlenir ama iş romana geldi mi olaylar karışıyor. nedeni ise; seslendirenin ses tonu, okuma hızı ve o anki duygu durumu okuduğu kitabın anlaşılma durumunu etkiliyor bana göre. bir olayı başkasının ağzından dinleyip hayal etmek ile kendim bizzat okuyarak hayal etmem arasında çok fark var. durum böyle iken, romandan ekstra haz almak için kendim okuyup olayları kendi zihnime göre şekillendirmek daha cazip geliyor.

“sesli kitap nedir yeğenim, kitap okumanın da bir adabı vardır; dokunacaksın illa, hissedeceksin o sayfayı.” diyen tayfadan değilim fakat evet, bu konuda teknoloji ‘den kasıtlı olarak geri kaldım. eski usül devam.

hem ayrıca bu işi legal yollardan halletmek bir ton para. geçen bi uygulamaya baktım, amanın o ne fiyat öyle. harbi diyorum bir an yıllık fiyatı sandım. aylık olduğunu öğrenince hepten vazcaydım.

tüm bunlar bir yana, sevdiğim bir roman serisinin tüm kitaplarının sesli versiyonunu paket halinde buldum bir yerden(yaklaşık 27 kitap). almamak için zor tutuyorum kendimi. beni sesli kitap işine başlatsa başlatsa o seri başlatır zira. ama sevmeyeceğim korkusu ile alıp heba etmek de istemiyorum. neyse efendim karışık işler. dinleyenler umarım benim bu yaşadığımı yaşamadan zevk alıyordur. zira o zaman anlayacağım ki bozuk olan benim.
devamını gör...

parasız adam sevilmez değil çabasız adam sevilmez. yatan, erteleyen, umursamayan, içinde gerekli miktarda kaygı taşımayan, çalışmayan insan sevilmez. gerçekçi bir çaba parasızlığı önemsiz kılar.
devamını gör...

bursa-gemlik
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

yaz dostum
güzel sevmeyene adam denir mi?*****
...
selam almayana yiğit denir mi?
....
altı üstü beş metrelik bez için
...
boşa geçmiş ömre yaşam denir mi?
devamını gör...

orta sınıf için hala çözümleme yapmaktadır, öbür tarafta olsa bile. *

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

ben kimim ?
devamını gör...

biraz da "homofobik" kelimesini nasıl tanımladığınıza bağlı. eşcinsellerin kendi yönelimlerine saygı duymakla beraber, ben ne yazık ki çok da sevmiyorum bu eşcinsellik olayını. n'apayım, hoşuma gitmiyor yani zorla mı sevdireceksiniz? illa gay çift gören straight kızlar gibi "ayy çok tatlı" diye çığlık mı atayım. siz ne tür bir faşistsiniz lan. her homofobik de eşcinselleri katledelim ya da dövelim gibi şeyler demiyor ve düşünmüyor da, şunu anlayın artık.
devamını gör...

kan grubum bile negatif.*
devamını gör...

üniversitede garsonluk yapan arkadaşlarımdan, daha korkunç şeyler duymuştum. dışarıdan çok kaliteli duran mekanlar bile, tarihi geçmiş ucuz süt arıyorlar.
devamını gör...

ne bileyim ben? bakın beğenilerim yerlerde...
t: öğrenmeye gelen masum yazar.
devamını gör...

kendi yaşadıklarını başkası yaşamış gibi anlatmak
devamını gör...

kayseri'de bulunan ve ramsar sözleşmesi gereğince sulak alanlar listesine alınan gölümüzdür.
devamını gör...

29 ocak 2021 günün ünlüsü seçilen yazarımız.
devamını gör...

(bkz: inanma dayanacak)
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim