inan ben de çok merak ediyorum diye cevap verilebilir.
devamını gör...

kendisini ulan istanbul (dizi)sinde karlos karakteriyle tanıdım. beğendiğim bir oyuncudur.
devamını gör...

kendimi diyanet sözlükte sanmama neden olan sorunsal.
ne çok âlim varmış burada. toplasip yeni bir mezhep çıkarın bari.
devamını gör...

dünden beri farklı başlıklara yazılan ve görüş olarak katıldığım “çocukların koruma altına alınması” meselesi biraz düşündürücüdür. aile bakanlığı denen köhnemiş kurum mu çocukları koruyacak? evimde su istemeyen kaktüsü bile bunlara emanet etmem! akp’yi yalaya yuta altına koltuk çekmiş, ancak beyin ölümü çoktan gerçekleşmiş bakan mı koruyacak? 23 nisan günü gördük bunların son kullanma tarihi geçmiş düşüncelerini.

çocukları sivil toplum kuruluşları koruma altına almalıdır. gerçi biz ne zaman örgütlü toplum desek, “solcu, terörist, vatan haini” ilan ediliyoruz ama önemli değil alıştık. örgüt lafından o kadar korkuyorsunuz ki, zaten az çalışan beyniniz duruyor. eğer bir örgütten korkacaksanız, bu ülkeyi yöneten çete örgütünden korkun. sivil toplum örgütleri, aynı zamanda bir denetleme mekanizmasıdır ve ihtiyaçtır.

burada suçu top yekün adalet sistemine atmak yerine bu ülkenin yönetim anlayışında olan sorunu görmek ve onu değiştirmek gereklidir. adalet sistemi, aile bakanlığı, külliyesi, fonksiyonsuz meclisi yani olay bir yönetilme meselesidir. bunu da sözüm ona “halk” belirliyor. en önemli insani görevi “çocukları korumayı” bile beceremeyen bir halk, bu anlayışı değiştirebilir mi? benim pek umudum yok.

sosyal medyalardan ve interaktif sözlüklerden yazarak, vicdanı rahatlatmakta bir o kadar yapay geliyor. sizce son yaşanan rezalet, bu olay mı olacak? bu zihniyet değişmedikçe, bizler daha çok yazarız.
devamını gör...

bunu denemeyi düşündüyse, geçmiş olsun dediğimdir.. o ilişki çoktan bitmişbitmiş...

iki yıl kadar önce, ben değilde bir kız arkadaşım, o zamanki erkek arkadaşım için demişti ki, bunun gözü göz değil, bu bi tuhaf, bu ne böyle, sen nasıl, sen ne alaka filan, bende toz kondurmuyorum, öyle karakterli böyle cool filan diyorum, kız arkadaşım dediki, ben bunu bi deneyim instagram dan, bende dedim kabul etmezki takip isteğini, assslaaa muhattap olmaz seninle, ben adamı nasıl lord yapmışsam artık gözümde :) bi kere tenezzül etmez kızım, o öyle biri diiiil.. (!) filan diyorum... benim arkadaşta biraz şeyy.. nasıl desem, cingöz bi kız, malın gözü yani, birde ailesinden dolayı memleket muhabbetini iyi biliyor, oğlanla da aynı yörelerden, şiveden filan girerim biyerlerden dedi, dedimki ko nuş maz benim sevgilim seninleee..

sonuç;
saniyesinde cevap verdi, gece 01 de..
sevgilim yok yalnızım dedi..
benim arkadaşımda zorladı kendisi biraz kokoş zaten, fotoğraf attı, yazlıktayım gelirmisin buraya filan dedi, bizimkide diyorki ben dünden razıyım, gidicek yer arıyorum zaten...

benim bu insanı bu kadar farklı zannetmemde, hayatımın en kötü, en mutsuz döneminde olmamın payı büyük tabi, denize düşen yılana sarılıyor gerçekten

şimdi hayatımda birisi olsa, yaparmıyım, yapmam, çünkü bana karşı başka, ben yanında değilken başka davrandığını düşünüyorsam, bunu onunla halletmem lazım, bu yöntem çok kalleşçe bence, direk ben yapmadığım halde, arkadaşım haklı çıktığı halde, hiç hoşlanmadım böyle bir resmin içinde olmaktan, hiç tarzım değil, şu an çok şükür, herşeye hemen inanmıyorum, bir iki saniye düşünüp öyle inanıyorum :)

zaten artık öğrenmişlerdir bu numaraları, bir şey yapacakları varsa da yapmazlar :)
devamını gör...

genellikle adı uykusuzluk ile birlikte anılan fakat en büyük sebepleri arasında böbrek rahatsızlıkları, susuzluk, yetersiz beslenme ve karaciğer rahatsızlıkları olan durumdur.

çok belirgin ve halkalar halinde olan versiyonu birden bire başladıysa yüksek olasılık karaciğer rahatsızlıklarına ya da yetersiz beslenmeye, belirgin ve zaman içerisinde yavaşça oluşan versiyonu muhtemel böbrek rahatsızlıklarına ya da susuzluğa işaret ediyor olabilir.

okuduğunu tam anlayamayan ya da evhamlı arkadaşlar için bilgilendirme notu: her göz altı morluğu, bahsettiğim durumlara işaret etmez. bu tarz durumlarda başvurulması gereken yerler sözlükler ya da internet mecraları değil sağlık kurumlarıdır. en kesin ve doğru bilgiyi doktorunuzdan alırsınız.
devamını gör...

az işim var ben sana 10 dakika sonra dönsem olur mu?
dönmedi.
devamını gör...

oylanmayan entry oyalanan entrydir.
devamını gör...

sevdiği bir insana sarılmak; onun kalp atışlarını duymak, hissetmek. sessizlik...
devamını gör...

şimdi artık o elit 8 binler kulübünde oturup elma suyunu içerken dönüp sıradan çinko karbon yazarlara kıs kıs gülecek yazar.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

sude alkış kim? hangi video?
devamını gör...

üzgünüm ama her şey paradır. hayatta kalmak ve bu hayatı en iyi şekilde geçirmek için para lazım.
iyi bir eğitim için para gerekir.
sağlam bir evde oturmak için para gerekir.
konforlu bir arabaya binmek için para gerekir.
karantina durumunda evden işe devam edebilmek veya bir süre ara vermek için para gerekir.
sporla ilgilenmek, sanatla uğraşmak, enstrüman çalmak için para gerekir.

kimse size bunları al kardeşim diyip vermez. iyi bir hayatın iyi bir kariyerle mümkün olduğuna inanıyorum.
devamını gör...

pumpul diyerek giriş yapıyorum listeye.
devamını gör...

farklı inançlara sahip olan kişilere "öcü" gözüyle bakılmasından iğreniyorum. "bir ateist inanan bir insana öcü gözüyle bakmaz ama inanan bir insan kesinlikle öcü gözüyle bakar "diye düşünmeye başladım artık. bu zamana kadar alevi diye, sünni diye, inançlı, inançsız diye ayrıldık ve bir noktaya varamadık. hatta geri geri gidiyoruz 5 yıl 10 yıl değil 50 yıl 100 yıl ama hala odunumun parası diyor ve yaptığımız hataları yapmaya devam ediyoruz.
not :ateist değilim. dini bir inanca sahip de değilim..
devamını gör...

tolga çevik - kırbaç ve dvd.
devamını gör...

hepsi evladım gibi. ayrım yapamam.
devamını gör...

black metalin olmazsa olmazlarından olan yetenekli mi yetenekli, sempatik mi sempatik olan immortal’ın vokalidir, aynı zamanda gruptur. abbath’ın kendine has tarzı var her zaman, başkalarına özenmek yerine kendi tarzını ortaya koyan şahane insandır. hele ki kliplerinde tuhaf tuhaf hareketler yapması hayranlarının ona olan sevgisini 2 katına çıkarmıştır.

kendisinin boyu kısadır lakin attığı brutaller olsun, screamlar olsun bazen boyunu aşabiliyor. aynı cradle of filth’in vokali dani filth gibi minicik ama çok yetenekli biri.
abbath sadece immortal’da bulunmadı aslında, gorgoroth’da bateri de çalmış, zamanında varg vikernes ile çalışmış, old funeral’de basa gitar çalıp vokallik yapmıştır. on parmağında on marifet olan tatlı adam ya.

abbath bu grubu kurduktan sonra da şahane şarkılar yapmıştır. misal 2 albümünü koyayım buraya; outstrider, abbath. abbath aslında bir albümdür aynı zamanda. albüme ait şarkılar;

to war!
winterbane
ashes of the damned
ocean of wounds
count the dead
fenrir hunts
root of the mountain
endless
riding on the wind
nebular ravens winter

albümün her şarkısı benim bebeğimdir, hiçbirini ayırt etmem diğerinden.

abbath full albüm videosu;


adamsın abbath parti kur oy vereyim sana be. *
devamını gör...

dünyanın en zarif heykellerinin sahibi ünlü italyan heykeltraş. öyleki mermere adeta tül giydiren sanatçının en ünlü eseri örtülü bakire.

resimag.com/p1/d8b27b7553eb.jpeg
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim