300 kişi var ancak ne akış akıyor ne de etkileşim var.

mesajlaşma var demeyeceğim,sonuçta hepsi bir arada da olabiliyor.

daha çok bezgin suratlarla ekrana bakıyor gibiyiz.*

silkelen sözlük
devamını gör...

faydalanılacak en güzel terapi.

insanın bir hobi edinip onunla zaman geçirmesi kadar kafa dinlendiren bir şey yok. yok demeyeyim de az şey var diyeyim.

resim yaparken mesela, dünyayı unutuyorum ben. sevdiğiniz bir şey mutlaka vardır. bulup çıkarın ve faydalanın ondan! kesinlikle pişman olmazsınız.
devamını gör...

fazla stres+cahille muhabbet..
devamını gör...

türk kızlarının orasıyla burasıyla uğraşmaktan bıkmadınız mı dedirten bir başlıktır.
devamını gör...

iyi insanların en büyük hatasıdır. aynı zamanda karşısınızdaki kişi ya da kişiler ne yaparsa yapsın sizin onları affedeceğinizi bildikleri için affedilemeyecek davranışlarda bulunurlar çünkü sizin onlara verdiğiniz değerin farkındadırlar.

hayatınızdaki kimseye hak ettiğinden fazla değer vermeyin. eğer yapamam diyorsanız da bunu o kişiye belli etmeyin en azından çünkü sonunda üzülen hep çok seven, çok değer veren taraf olur.
devamını gör...

yine ülkenin en büyük sorunu muhalifler doluşmuş. lan inanılır gibi değil arkadaş.

adam harika bir şey demiş. saraydan çıkmayan, halkla dalga geçen birisine ne diyecekti. adam susar; niye sustu. konuştu; niye konuştu.

yemin ediyorum size tayyip ve akp 500 sene müstahak.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
biz hep zoru sevmedik mi
taşlı yollar geçmedik mi
sen hakkınla şerefinle
şampiyon ol çıldırt bizi.. kutlu olsun kara kartalımmm*
devamını gör...

kendimi arıyor ve sorguluyor olmamdır.
devamını gör...

güvenmek ve sevmek
devamını gör...

cahit zarifoğlu'nun dediği gibi: "kıymet bilen insanlara zaafım var. onlar incili kaftan, gerisi ise yamalı fistan."
devamını gör...

letgo'da ilan veririm.
fiyat: 1000 tl, cüzi miktarda pazarlık payı vardır.
ilk mesaj: 500 tl olursa hemen geleyim alayım.
devamını gör...

(bkz: ibadetin gizlisi makbuldür)
devamını gör...

olmayan mutfaktır. bir kere el lezzetleri yok karadeniz insanının. bildikleri tek şey balık ve karalahana he bir de turşu. çeşit yok, baharat kullanımını bilmezler. eğer yemeklerini sevdiğiniz bir karadenizli varsa ya göçüp başka memlekette öğrenmiştir ya da eşi vs. başka bir memlekettendir de onlar sayesinden bir şeyler kapmıştır.

karadenizliler kızmasın ama gerçekten yemek konusunda hiç iyi değilsiniz. ünlü bir akçaabat köfteleri vardı, kimle tanışırsam yedin mi yedin mi şurada ye burada ye diye darlıyorlardı. merak ettim gittim yedim, daha doğrusu yiyemedim kokusu lezzeti aşırı değişik. yani bu köfteyi bir insana güzel diye yedirebilmeniz için hayatı boyunca o insanın taşla, toprakla beslenmiş olması lazım. güzelim eti, ekmeği ziyan ediyorsunuz yazıktır yahu.

not: karadenizliler yükselmeyin şimdi bana emin olun kendi ailemin memleketini gerçek hayatta daha acımasız eleştiriyorum. çünkü brave olmak g*te g*t demeyi gerektirir. sorry. *
devamını gör...

bu tag sayesinde ispanya yardım gönderiyor. twitter olmasa ülke tamamen çökecek.
devamını gör...

top ile oynanan, minimum 3 kişi oynanan bir oyundur
öncelikle tüm oyuncular sırayla topu sektirir. en az sektiren oyuncu kaleye geçer.
diğer oyunculardan herhangi biri taç kullanarak oyunu başlatır. amaç topa üst üste 2 kere dokunmadan kaleye gol atmaktır. bu yüzden oyuncular topa sırayla vurarak gol atmaya çalışır. kaleci ise oyuncunun attığı şutu havada tutarak veya oyuncuları top ile vurarak kaleye geçirir. oyuncular yedikleri gollerin sayılarına ve nasıl attıklarına göre puan alırlar. belirli bir puana gelince oyuncu oyundan çıkarılır. genelde 20-30 puan arasındadır. oyuncunun puanı çıkarılma puanına yaklaştığında yine belirlenene göre (genelde 5-10 puan önce) yöreden yöreye göre değişen bizim buralarda '' maymun'' denilen bir duruma gelir. örneğin belirlenen puana ulaştınız ve maymun oldunuz. size 1 kereliğine istediğiniz yere kadar topla açılma hakkı verilir. istediğiniz kişinin peşinden koşar ve onu vurursunuz. o kişi kaleye geçer. bu sayede size 1 şans daha verilmiş olur.
kaleye geçme şartları:
-topa 2 kere dokunmanız
- kaleci tarafından atılan bir top yere değmeden ilk size değmesi.
- topu kornere atmanız
not: kaleciye çarpıp kornere giderse. oyuncu kaleye geçmez. mevcut kaleci kalede kalır. kalenin yanından veya korner çizgisinin herhangi yerinden taç kullanılır.
-aut'a atmanız ( yalnız çoğu yerde üst aut geçmez derler bu yüzden bu kural oyun başında belirlenir)
- kalecinin vurduğunuz topu yere değmeden havada yakalaması


puanlama:
- şut : 1 puan
-kafa: 3 puan
-omuz: 9 puan
-beşik: 5 puan
not: topu sektirirseniz her bir sektirme için ekstra 1 puan eklenir. çeşitli kombolarda yapabilirsiniz. örneğin 3 kere sektirdiniz ve kafa attınız 6 puan eder. diğer oyuncularla da kombo yapabilirsiniz. arkadaşınız 2 sektirir kafayla size atar sizde omuz atarsınız birde beşik girer (naptın!!?) 2+3+9+5 ten 19 puan yapar.

maymunda( adı mahalleden mahalleye bile değişiyor.) topu elinize alıp koşuyorsunuz topu attığınızda kime gelirse o kaleye geçer. ıska ise kaleci olmaya devam ediyorsunuz.
belirlenen puana gelen oyuncular oyundan çıkar. kaleden çıktığınızda puanınız silinmez. ne ise bir daha kaleye geçtiğinizde oradan devam eder.
son 2 kişi kaldığında beşerden penaltı çekilir. eşit kalınırsa sırayla penaltı çekilmeye devam edilir.
anlamadığınız herhangi bir yer varsa sorabilirsiniz.
not: terimler ve bazı kurallar yaşadığınız yere göre değişebilir.
devamını gör...

ona aşık olduğumu söylediğimde sarf ettiği “ben aynı hisleri paylaşmıyorum ama istersen sevişebiliriz” sözleri.

aşkım bıçak gibi kesilmişti. 3-4 yıldır süren platonik aşkımın bir anda bittiğini görünce aşkın çok da önemsenecek bir şey olmadığını anladım. beraber çok uyumlu ve mükemmel bir çift olacağımıza dair düşüncelerimin ne kadar sübjektif, gerçeklerden uzak, benim hüsnükuruntum olduğunu gördüm.

yine de ona dürüst olduğu için çok teşekkür ederim. sevgiyle anıyorum.

arkadaşınıza aşık olmayın. olsanız da belli etmeyin ve o duyguyu bir şekilde yok edin. duygular karşılıklı olsa zaten anlardınız. ümitlenmeyin. aşkınıza karşılık bulmak bir yana bir de arkadaşınızdan olursunuz. duygularınızın üstesinden gelemiyorsanız da bir an önce söyleyin bari, bitecekse bitsin, siz de yolunuza bakın.
devamını gör...

karalama defteri: içi tüm acılara şahitlik etmiş ,tüm mutlulukları yaşamıştır . kişinin kendisidir aslında.
devamını gör...

1960'larda kedilerin cia tarafından casusluk amacıyla kullanılmaya çalışıldığı proje. amaç, aynı dönemde yapılan diğer deneylerin çoğunda olduğu gibi, sovyetler birliği'ne ilişkin gizli bilgileri ele geçirebilmekti.

açlığa uyup kafasına göre yemek bulmaya gitmesin diye çeşitli ameliyatlardan geçirilen kedilerin kulaklarına mikrofon, kafatasına radyo vericisi, tüylerine de anten niyetine ince bir tel yerleştirilmiş.

ilk görev, arabanın altında kalan ilk "casus kedi" nedeniyle başarısız olmuş. projeye yaklaşık 20 milyon dolar harcanmış. fakat istendiği kadar faydalı bir proje olmadığı söylenmiş ve bunun nedeni olarak da kedilerin, istenen amaca uygun şekilde eğitilmelerinin zorluğu gösterilmiş. 7 yıl sonra da sonlandırılmış ve cia tarafından içeriği sansürlenerek yayımlanan belgelerle projenin varlığı doğrulanmış.

kim bilir neler ettiler zavallı hayvanlara...

***

projenin orijinal adı olan acoustic kitty, john mann albümünün adıdır aynı zamanda. link
devamını gör...

yukarıdaki arkadaşa katılıyorum. bu ülkenin burnu bataktan asla ama asla çıkamayacak. sebebi basit. çünkü bu millet gerizekalı. evet bunu bir türk milliyetçisi olarak üzülerek söylüyorum ki bu millettin çoğunluğu gerizekalıdır. ulan mustafa kemal atatürk gibi dünyanın gelmiş geçmiş en ender dehalarından birisi bu millete nasip oldu, o bile yaranamadı, o bile adam edemedi bu milleti. adam varlığını bu millete terk etti, ölünce arkasından sövdüler, emanetine sahip çıkmadılar, ne kadar yapmayın dediği şey varsa gittiler onu yaptılar. ben gerçekten artık bu iktidara da kızmıyorum. ne olacak oğlum sağ gitse sol gelecek, ahmet gitse mehmet, mehmet gitse namert gelecek. bu millet akıllanmadıkça hiçbir şey düzelmeyecek. nereden mi biliyorum ? çünkü okuyorum, izliyorum, görüyorum. açın bakın ne diyor cem karaca:
yerel ve genel seçim
seçin bakalım seçin
ki dön babam dönelim
aynı yere gelelim. bu döngü kısır döngü demiş adam yıllar önce. ne diyor kemal sunal kibar feyza filminde : “ben bu ağayı öldürdüm ama yerine başkası geldi. ee ne değişti ? ne diyor ince memed : ben ağaları öldürüyorum, yerine daha kötüsü geliyor. o halde ben bu işi niye yapıyorum ? işte biz böyle bir kısır döngünün içine saplanıp kaldık. bu milletin uyanacağı, gözünün açılacağı falan da yok. üç aşşağı beş yukarı bir şekilde gidecek gittiği yere kadar. ben çok uğraştım çıktım konuştum, yanlışa yanlış dedim. ben stresten genç yaşımda hastalığa kalırken, gençler instagramda kedi storysi paylaşıyordu. bu saatten sonra da hiç kendimi yoramam artık. bana bir noktadan sonra eyvallah...
devamını gör...

daha önce dinlemiş yazar varsa yönetim beni çaylak yapabilir, buyrunuz:


edit: bir bilen çıktı arkadaşlar, sayonara.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim