evet sevgili yazar arkadaşlarım... dün itibari ile türkiye'ye bir adet daha sahaf kazandırmış bulunmaktayım.

pandemi nededi ile, mecburen, sessiz sedasız açtık dükkanı. sahaf ve aynı zamanda kafe olarak hizmet vereceğiz, kardeşim ile beraberiz. kitabınıza göz gezdirirken aynı zamanda kahvenizi de yudumlayabilirsiniz.

sahaf gezmekten hoşlanan, çay kahve de içelim aynı zamanda diyen yazarlarımız için eskişehir'deyiz.
kafa sözlükten geliyorum derseniz bir çayla akşama kadar oturabilirsiniz.
gelmek isteyene konum atarım.

faust sahaf cafe iyi yolculuklar diler...

edit: iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim hepinize, harika insanlarsınız. yolunuz düşerse mutlaka beklerim, dükkanı kapatır muhabbet ederiz.

instagramdan da takip etmek isteyen arkadaşlar için www.instagram.com/faust.sah...

yakında kitap paylaşımlarımız ve instagram üzerinden satışlarımız da başlayacak, hatta işleri büyütürsek internet sitesi bile kurabiliriz...
devamını gör...

1500 karmaya hallettiğim sorundur. para var huzur var.
devamını gör...

her gün yeni bir sorunsalla karşılaşıp neye şaşıracağımı da şaşırtan durumdur. insanlar kendilerince sorunlar yaratıp, kendi isteklerini de çocukları üzerinden gerçekleştiriyorlar ona kızıyorum sadece burada. 18 yaşından sonra umarım istediği soyadı neyse onu alır bahsi geçen durumdaki çocuk. yani bu soy olayı da ne kadar abartılıyor anlamıyorum. bu zihniyetteki kimsenin soyunun da devam etmemesi gerek ama işte çoğaldıkça çoğalıyoruz. zaten dna ile aktarılmış soyu, soyadını almasa ne olacak?
kadının da kendince haklı nedenleri vardır ama hiç bir neden bir çocuğun bu ve benzeri şekilde istismar edilmesini gerektirmiyor bence.
devamını gör...

eve gelince jelatin açılır , içme suyuyla yıkanır ve bepanthol sürülür. bir daha da jelatin ile kapatılmaz! kabuk atma dönemi bitene kadar tahmini 2 hafta boyunca bepanthol sürmeye devam edilir.
devamını gör...

ekonominin temel yapı taşları olarak kabul edilen mal, hizmet, üretim, döviz fiyatları üzerinde kabul edilebilir seviyelerin ötesinde yaşanan şiddetli dalgalanmalara ekonomik kriz adı verilmektedir.
devamını gör...

bir arnella ukdesidir.

bir kızgınlık anının ön cümlesidir. burada bırakılan ukdeler eleştirilmiş devamı ise çok da hoş olmayan cümlelerle getirilecek gibi dursa da devam ettirilmemistir. ukde kısmını çıkarıp yerine dilediğiniz eylemi yerlestirirseniz anlatmak istediğiniz şeyin anlamında bir değişiklik olmayacaktır. örneğin (bkz: senin yapacağın işe ben)(bkz: senin okuyacagin kitaba ben)(bkz: senin derdine ben)(bkz: senin algına ben)(bkz: senin matematik bilgine ben) seklinde uzattım. siz de bunu deneyin. fakat gerisinde söyleyecekleriniz öfke kontrolünüz ile paralellik gösterir. yani gerisi size kalmıştır.
devamını gör...

tatar ramazan.
devamını gör...

insan gerçekten dertlendi mi konuşamıyormuş.

önceden buraya yazardım. kötü olduğum zamanlarda.

şimdi dedim ki nasıl yazabilmişim ya. çünkü şu an yazamıyorum.

içim çok kötü. bunaldım. nefes alamıyor gibiyim. sadece bunu diyebiliyorum. çünkü ne desem az kalıyor. yazamıyorum.

artık kötü hissettiğimde de yazamayacağım galiba; konuşamayacağım.

bitmişim gibi. finito yani. the end.
devamını gör...

borç isteyip, vadesi geldiğinde çamura yatması.
devamını gör...

dolar 8,44.
devamını gör...

41 yaşında kanser nedeniyle yaşamını yitirdi. eserleri: grapon kağıtları, ah'lar ağacı, pulbiber mahallesi. üç kitabını da okuyan biri olarak kalemini çok sevdiğimi söyleyebilirim. en sevdiğim şiirlerinden birinin bazı dizelerini bırakıyorum:

"ilk defa bu kadar sağlam yazıyorum.
haç şeklinde yüz yirmi sekiz dikişle.
galiba ahbap artık sana ulaşacağım.

bazen sadece tanrı öyle istediğinden
sadece bir mağarada resim çizerim belki
rüyaların büyük harfle başladığı bir ülkede
üstümden kaldırılmış bir ölü var.
ahbap senin istediğin o mu?"
devamını gör...

yeter ama ya zirvelerle ilgili başlıkları okuyup okuyup sezercik gibi köşede ağlıyoruz.
biz bu aileden değil miyiz benjamin abi!

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

genclesmisim demek.!!
devamını gör...

doğru bir karardır.
devamını gör...

lütfen günlük tut. ileride o anlarını çok özleyeceksin ve ''en büyük pişmanlıklarımdan biri 17 yaşımda günlük tutmamamdır'' diyeceksin.
devamını gör...

üzülerek kanser olarak yanıtlayacağım hastalıktır.* bu hastalık ve süreci karşısında kelimeler kifayetsiz kalır. dünya üzerinde kim bu hastalıkla boğuşuyorsa bütün kalbimle şifa diliyorum. *
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

sadece bana has mı olduğunu merak ettiğim durum. sanki gözlerimi açtım ve bu yaştaydım ben çünkü.
devamını gör...

kars çıldır gölü
buradan
devamını gör...

türkçe rap'in sayılı şairlerinden.
"fakülte çıkışı yaktığım sigaraydın".
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim