birisi bana yardım edebilir mi? çünkü içimden geldiği gibi davranıyorum!
günaydın! olur ya belki sizi göremem; iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler!
the truman show
devamını gör...

arkadaşımın yanındaydım bu videoyu gördüğümde, ikimiz de donakaldık. hiçbir şey diyemeden, bi tepki veremeden kaldık oyle. diyecek tek bir şey bulamıyorum dostlar çünkü maalesef ki sözün bittiği yerdeyiz.
devamını gör...

abazan of the world turkey/büyükada.

tanım: cinselliğini henüz keşfetmemiş, açılışını büyükada'da yapmak isteyen yazar beyanı.*
devamını gör...

ben nefret edemiyorum bu coğrafyadan. garip bir bağ var bu topraklarla aramda.

gezdim, gördüm, dolaştım yine döndüm soluğu kürkçü dükkanında aldım.

nefes alamadım buralardan uzakta.

ne yaparlarsa yapsınlar olmuyor. nefret ettiremiyorlar beni bu coğrafyadan...

çocukluğum geliyor aklıma, birlikte japon kale, dokuz taş, yakan top, saklambaç oynadığım rum ve ermeni arkadaşlarım...

hele ki plastik borularla oynadığımız külah atmaca yok mu?

ucuna iğne iliştirilirdi külâhların. külah adres sormazdı. kime isabet ederse etsin acıtırdı. hemde ne fena acıtırdı. herkes yandım anam diye bağırırdı...

isimlerimiz, tabiyetlerimiz , mezheplerimiz, oyumuz, buyumuz fark etmezdi.

mahalle maçlarında tek vücuttuk. mahalle kavgalarında voltron'ı oluşturmadığımız tek bir an olmadı.

son demleriydi, bizimkisi sanırım bu güzelliklerin, haliyle bu güzellikleri yaşayınca unutamıyor insan. içinde bir umut taşıyor. nefrette edemiyor. hatta nefret etmekten utanıyor.

burukluk sadece benimkisi, üzüntü, keder...

bir şeylerin yarım kalmışlığı.

işte o yarım kalmışlık varsa insanın içinde, ne yapsalar ne etseler de nefret ettiremiyorlar. mavi gökyüzünü size dar etseler de, içinizden hep güneşin yeniden doğacağı o anı bekliyorsunuz.

gideniyle, kalanıyla, acısı ile sevinci ile buradayım işte...

bu memleket benim neticede, kimilerinin zoruna gitse de, buradayız... tekkeyi bekliyoruz bizim gibilerle.

sanmayın çorbayı da içmeyeceğiz. içeceğiz elbette.
devamını gör...

gandalf soyundan gelmemden ötürü işe yaraması gerektiğinde ortada olmayan bir aylak olarak, orta dünya hakkında bütün önemli tanımları kaptırdığım yazar. kendisine aile yadigarı* ak ünvanımı teslim ediyor ve gidiyorum efenim. artık beşinci günün şafağında kaplumbağa beklersiniz, işin kötü yanı muhtemelen benden daha hızlı gelecektir.
devamını gör...

yazım klavuzu değil ama yazım kılavuzu bulup faydalanması tavsiye edilebilir.

dilipak ya da demet akalın gibi yazmasa iyi yazar aslında, hissediyorum.
devamını gör...

annesi ölene öksüz ; babası ölene yetim demişler. ama evladını kaybetmenin acısını ifade etmeye kelime bulunamamış.

“ölümün bile sıralısı” derler.
devamını gör...

çatıların üzerinden bir karış deniz, iki binanın arasından bir parça deniz, balkona çıkıp kafayı iyice uzatarak gördüğünüz bir miktar deniz parçası manzara, hiçbir zaman deniz manzarası olmaz. bir uçak penceresinden bakıyormuşçasına kısıtlı bir manzaradır. daha iyi görebilmek için ya bir dürbün gereklidir ya da elde bir fotoğraf makinesi ile yakınlaştırarak deniz manzarasını görebilme ihtimali vardır. uzaktan bakılan bu manzara, deniz manzarası değil olsa olsa bir su birikintisi sayılır.
devamını gör...

doğru bir başlık olduğunu düşündüğüm olay. gerçekten de 2 almanca hocamın ikisi de sinirliydi çok garip. hitlerin öğretisini de mi kendilerine amaç ediniyorlar anlamadım doğrusu.
devamını gör...

çok para tutar uğraşamam.(bkz: swh)
devamını gör...

örnek bir vatandaş mıdır bilemem ama örnek bir yazar olduğundan emin olduğum yazardır. bilgi doludur tanımları. sözlüğün güzide yazarları arasındadır, çok da kibardır kendisi. yeşillenmiş şimdi de. yeşil nicki profilindeki kediciğin gözleriyle pek de uyumlu olmuş. sözlüğümüzde daim olması dileğiyle.
devamını gör...

sokağa çıkma yasaklarıyla birlikte geçen sene balkonundan içeri girmeyen bir insan olarak tek amacım nefes almaktı. kulaklığı takıp filmi de balkonda izledim, kitabımı, dergimi de balkonda okudum.
devamını gör...

--- alıntı ---

... unutma! senin küle çevirdiğin kalbe, başkası üfleyerek can verir. ....

--- alıntı ---
devamını gör...

fıkralara konu olan olaydır.
"mehmet ile handan öğrenci olup, aynı evi paylaşmaktadırlar. bir gün handan ve mehmet, mehmet'in annesini yemeğe davet ederler. mehmet'in annesi akşam yemeği süresince handan'ı uzun uzun süzer ve aslında handan'ın çok alımlı ve güzel bir kız olduğunu, acaba aralarında ev arkadaşlığından daha ileri bir boyutta bir ilişkinin mevcut olup olmadığını merak eder. annesinin aklını okumuşcasına mehmet annesine der ki;
"ne düşündüğünü biliyorum ama emin ol ki sadece ev arkadaşıyız, ötesi yok."

akşam yemeğinden sonra mehmet'in annesi evine döner. aradan bir iki gün sonra handan der ki:
- "mehmet, annen bize yemeğe geldiğinden beri gümüş çorba kasesini bulamıyorum."
mehmet yanıtlar:
- "annemin almış olabileceğini tahmin etmiyorum ama ben yine de kendisine bir mektup yazayım" der.
oturur ve yazar: "anneciğim, gümüş çorba kasesini sen aldın demiyorum ama almadın da demiyorum. fakat konu şu ki; sen bize yemeğe geldiğinden beri gümüş çorba kasesi kayıp. sevgilerle, oğlun mehmet."
bir hafta sonra mehmet'in annesinden mektup gelir: "sevgili oğlum; handan'la yatıyorsun demiyorum ama yatmıyorsun da demiyorum. konu şu ki; handan kendi yatağında yatıyor olsaydı, gümüş çorba kasesini çoktan bulmuş olurdu. sevgilerle, annen."
devamını gör...

italyan oyuncu ve eski modeldir. 1964 doğumlu olmasına rağmen hala taş gibidir. kadınların kadınları çekemediği söylenir ama çocukluğumdan beri güzelliğine hayranım. adını da sözlükte kaçırmadığım için mutluyum ayrıca tabi :)
devamını gör...

malcolm x'in babasıda bu adamın destekçisidir. onlara göre bütün siyahlar beyazlardan ayrılıp, jamaika yada afrikaya dönmeli ve siyahların devleti kurulmalıdır.
devamını gör...

twitter.com/Ahaber/status/1...
ödülü dünya'nın en adil, en tarafsız kanalı almıştır.hak etmiştir (!)
devamını gör...

parmak çıtlatmak.
devamını gör...

yav bu insanlar bir aile planmasını öğrenemedi gitti. hasta birinin 4 çocuğu var iken hali hazırda 5. çocuğa nasıl cüret eder. hadi hanımefendi bunu düşünmeyecek durumda ya eşi?

devlet prezervatifleri kendisi mi taksın, kadınların burnunu kapatıp ağzına hapı mı atsın? git bir asmye versinler de kullan.

*
devamını gör...

iq'larının 75 ve altı olmasıdır. cahillik ve gerizekalılık karıştırılmamalıdır.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim