ya el ya lil, şarkısı ile en güzel bayram hediyesini verdin, seksi sesli aykut*.
bu hafta buğulu, cool sesine hasret kalacağım diye ağlar ikene bir de ne göreyim….bana armağan edilmiş bir adet en sevdiğim şarkı, teşekkürler “duyarlı, hassas” bey!
devamını gör...

yalnız fake olan olayın fake olduğu defalarca yazılmasına rağmen, hala fake olduğunu okumayıp buraya ah ecem vah ecem diye yazan okumadan etmeden yazanları gördükçe, böyle fake olayların katlanarak artmasından doğal bir şey göremiyorum.

tanım: fake bir hesaptan yapılan fake bir olayın fake olduğu ortaya çıktıktan sonra fake hesabın kapatılmasıyla sonuçlanan slogan.

kamu spotu: fake demiş miydim?
devamını gör...

#849423

hâlâ aynı fikirdeyim, hatta ısrar da ediyorum.
hazır sözlük sakin, yazarlar tatilde iken mis gibi olur, çok güzel olur.

yoksa yapacak bişi yok, el mahkum nick değiştirecek hoşşiklerin güneşi diye. *
devamını gör...

sözlüğü twitter gibi bir platforma dönüştürecek özelliktir. kafa sözlüğe hiçbir şekilde zararı dokunmayıp aksine kafa sözlüğe rağbetin artacağı şekilde bir güncelleme olacaktır fikrimce.
devamını gör...

türkiye cumhuriyeti'ni atatürk kurdu ve kurtardı. ona ihanet etmek net bir şekilde vatan hainliğidir. atatürk'e düşmanlık beslemenin hiçbir haklı gerekçesi olamaz. hiçbir bahane kabûl edilemez. atatürk'e düşmanlık, aynı zamanda türk milleti'ne ve türkiye cumhuriyeti'ne düşmanlıktır.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bir kırım türküsüdür. çokça duygu barındırır içinde. hüzün, özlem, samimiyet, dargınlık vardır.

işte şu sözleri söyler,

"...
kadifeden kesesi bahçadan gelir sesi
oturmuş sazını çalar nazlı da civan
ciğerimin köşesi

kadife yastığım yok odana bastığım yok
ne basayım odana evvelki dostluğun yok

kadifeden kesesi ovadan gelir sesi
oturmuş kahve içer kuzucuğum
ciğerimin köşesi
..."

selma agat - kadifeden kesesi
hafız burhan - kadifeden kesesi

(bkz: türkü)
(bkz: selma agat)
(bkz: hafız burhan)
devamını gör...

fransızcada özlemek kelimesi olmadığı için yerine kullanılan bu sözcük ;sen bende eksiksin manasına gelmektedir.düşünsenize seni özlemek beni eksiltiyor demek gibi bir şey.fransızlar gerçekten nazik insanlar.
devamını gör...

vitesi arş-ı alaya çıkarsa dahi samimi bulmuyorum söylemlerini.
devamını gör...

üşüme genini aldırmak.
devamını gör...

bir öğretmen öğrencilerinden kendilerini tanıtan bir yazı yazmalarını istiyor, 11 yaşındaki miniğin kaleminden dökülenler ise şunlar;
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
ben bu yazıyı, bu sabah tesadüfen okudum ve okuduğum andan itibaren boğazıma yerleşen düğüm halen çözülmedi.
hayat bazen, bazı şeyleri önemsemek için fazla mı kısa sanki?
devamını gör...

yazın yeniden gelmesiyle geliyor gelmekte olan.
devamını gör...

büyük emek harcayarak kendi sağ framemi yaptım ve çok güzel oldu. *

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

devamını gör...

bir gün, bir arkadaşım, ben o kadar yalnız hissediyorum ki biriyle arkadaş olduğum vakit, elindeki tüm oyuncakları karşımdakine verip sonra da onları korkutan insan oluyorum demişti. ve haklıydı. ben de bir parça korkmuştum ani ve çok gelen ilgi ile. bende ise durum biraz daha farklı insanları hayatıma alırken onlar için zaman çok harcayıp üzerlerinde bir tesir bıraktıktan sonra değer atfetmeye başlıyorum. çünkü terk edilme konusunda aşamadığım bir durum var. eğer biri hayatımdan çıkacaksa koşullar ne olursa olsun onu bir şekilde etkiliyorum. sonra o her şeyi yoluna koyduğunu/koyduğumuzu düşündüğü sırada yaşadığım sahteliğin içinde boğulmaya başlıyorum. çünkü bence yaralar iyileşmez. benim yaralarım iyileşmiyor. hep izi kalıyor. acısı fiziksel olarak azalan bir yaranın izine baktığımda tekrar tekrar o kazayı hatırlamak gibi. zihnimde tekrarlamaya başlıyor beni acıtan anlar. ben en dibe gidiyorum. nefes alamaz hale gelene dek orada kalıyorum. sonra temel hayatta kalma içgüdülerim devreye giriyor. tekrar su yüzüne çıkıyorum. güneşi tenimde hissettiğimde yaşamın kıymetli olduğuna, yara izlerinin acımıyorsa iyileştiğine inanıyorum. sonra yeni bir atakla tekrar karanlık kaplıyor. bugün karanlık. hiç ışık yok üstelik. hissettiğim şey de bu, kimsesizlik.
devamını gör...

kısaca ölü bir dil olduğu için latince seçilmiştir diyebiliriz. peki nedir ölü dil? şu an aktif olarak latince konuşan insan olmaması demektir. konuşulan dil gelişir, kelimeler yeni anlam kazanır. latince'de böyle bir durum olmadığı için terimler yıllarca aynı anlamı karşılayacaktır. herhangi bir anlam karmaşası ya da anlaşmazlık da böylece ortadan kaldırılmış olur.
devamını gör...

ayşegül aldinç.yıllanmış şarap gibi.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

elimde olsa denemek istediğim şeydir. sokak kedisi olabilir miyim bilmiyorum ama ev kedisi işi tam benlik gibi.
devamını gör...

bir aralar güneş doğmadan ya da yeni doğduğunda uyanırdım ve sade bi kahveyle gökyüzünü izlerdim. benim kerata kedim de kucağıma yatar kendisini sevdirirdi.
o kadar güzel bir an ki o an, anlatmam mümkün değil. her insanın hayatında bir kere deneyimlemesi gerekiyor bence.
tanım: sabah vakti içilen kahve.
devamını gör...

bazı uzmanlara göre ağız ve gırtlak kanserine neden olduğu söylenen seks çeşidi.
ben kendi payıma vajinada uranyum olsa kemikten ilik emer gibi yine emüklerim.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim