öncelikle hepimiz el ele tutuşup tekrar ediyoruz. burçlara inananlar şöyledir böyledir, biz burçlara inanmayanların hayküsü 138 ve evde bilimsel çalışmalar yapıyoruz.

şimdi çiçek olup sessizce bekliyoruz. konuşma yapacağım. öhöm.

aslan burçlarını çok severim. paraya ihtiyaç duyunca mutlaka aslan burçlarına giderim. çünkü müthiş cömert insanlar. bayılıyorum bu yönlerine. aynı saatte şak diye gönderiyorlar parayı hesaba. kalp siz ben.

ya da mesela değeri 5 bin olan bir çantası oluyor, aaaa diyorsun müthiş bir şey bu. ertesi gün özenle paketlenmiş halde getiriyor, kullanman için veriyor bir süreliğine. oysa ben 6 yıl önce 50 liraya çakma bi çanta almıştım, acayip güzel bir şey. istediler, vermedim. neden? çünkü aslan burcu değilim.

anca eve girip beni bayıltıp öyle alabilirler o çantayı. çünkü benim. ben aldım. çok güzel.

ve şu da var. bu arkadaşların flört etmesi çok acayip. kolay olduğunu düşünüyorum ben. sabah uyanıyorsun, mesaj gelmiş, bir mekan fotişi, gün ve saat. bu kadar. her şeyi ayarlamış o, sana bildiriyor. hiç en baştan yol yapmaya uğraşmıyor, ağız aramak yok, sıfır sinsilik. geleceksen mekan orada. şuraya buraya gitmek ister misin diye bile sormak yok. bi başakla ya da boğa burcu ile ilişkiyi 3 sene boyunca ileriye götüremiyorsun, aslan ile 2 hafta sonra her şey net belli hale geliyor. çünkü istiyor ve alıyor. acayip netler. istediği sürece senin ne düşündüğün öyle çok önemli değil. müthişler.

bulunduğu semtin nikah salonunun önünde buluşma teklifi eden insanlarsınız. sizi seviyoruz. siz olmasanız sahiden hayat çok sıkıcı olurdu gençler. kalp siz ve ben.
devamını gör...

18 yaşında bir genç olarak içinde bulunduğum insan grubu. evet hiç içmedim. hayır denemedim. yok elektronik sigara da içmiyorum. zararlı efendim hem keseye hem vücuda.
devamını gör...

doğa ve yeşillikle iç içe olmak.
devamını gör...

penis random olarak savunma yetisi olmayan bir uzuv bir de tutup istemeyen kişinin ağzına.. koyuyorsun. azgınlık zekâyı ciddi şekilde etkiliyor.
devamını gör...

ancak ve ancak kirli sakalsa güzel duruyor. öbür türlüsü hacı dayılara benziyor.
devamını gör...

atom numarası 54, simgesi xe olan, soy gazlar grubundan bir element.
devamını gör...

aşırı normal şey. ama bizim insanımızın bir çoğu işi gücü bırakıp kadın ve erkeğin arkadaş olamayacağı absürtlüğüne inanıyor. kültürsüzlük zor bir durum.
devamını gör...

benim de korktuğum hadisedir.
bu konuda başıma gelen bir olayı yazmak istiyorum.
birkaç sene evvel akşam üzeri okuldan çıktım, yaklaşık yarım saat sürecek eve yolculuğum için otobüs bekliyorum. bir müddet sonra gelen otobüste sadece bir tane boş yer var ve o da yaklaşık benim yaşlarımda bir kadın, bu kadının yüzü hariç her yeri siyah örtülerle kapalı. ben de oldukça yorgunum ve yolculuğu ayakta sürdürecek halim yok.
indirdim çantamı, geçtim boş yere, kulaklığımı ayarladım ve telefonumdan bir şarkı açmaya hazırlanıyorum. sol tarafımda duran kadın da yüzünü bana dönmüş, dik dik bakıyor, onu da fark ediyorum. hiç istifimi bozmadım, yönümü ona çevirmeden şarkılardan seçmece yapıyorum. şarkı listesi yukarı doğru kayarken sol tarafımdan bir bağırma geldi. "sen kim oluyorsun da beni taciz ediyorsun" diye. birden soğuk terler tepemde peydahlandı, aşağı doğru akıyor. toplulumumuzun bu gibi konularda ne kadar hassas olduğunu bildiğimden muhtemel bir linç girişiminin geleceği içimden korku hormonlarını sıcak sıcak dışarı saldı. etraftaki bütün gözler bana dönmüş, herkes birinin fitili ateşlemesini bekliyor ki hep birlikte benim gibi bşr garibana öfkelerini kussunlar. hafifçe yutkundan, sol tarafımdan içimi delen bakışlara karşılık verdim, olası yanlış anlaşılmanın önüne gerçek içim "hanım efendi, ne dediğinizin farkında mısınız?" gibi bir şeyler geveledim. göz kapaklarını bile kırpmayan kıpkırmızı yüz başladı bağırmaya, "siz ne hakla benim yanıma oturursunuz, kendinizde bu hakkı nasıl bulursunuz, izin istemeyi - boş koltuk için- aklınıza getiremiyor musunuz, bir kadının yanına izin almadan oturarak onu 'taciz' etmeye utanmıyor musunuz?" anlamlarına grlebilecek oldukça anlatım bozukluğu ve nefret içeren söylemleri bir karış ilerimden yüzüme dolu dolu çarptı. hiç tepki vermedim, daha da dayak yeme korkusu üzerimde... sağ tarafımdan bir teyzenin parmağı hafifçe omzumu dürttü," evladım, gel yer değiştirelim istersen" dedi, sol tarafımdaki kadın söylenmeye devam ederken buz gibi terlerimle beraber yer değiştirdim, böylece bir dayak yeme teklikesini atlatmış oldum.
şimdi bazıları gelip diyecek ki kadından izin alman gerekiyordu, toplumumuzda bu hoş değil, hele ki giyimi kapalıysa yanına oturamazsın falan fistan... hepsine birden şunu söylerim ben de "si.... gidin".
devamını gör...

doğum gününde deodorant hediye etmişliğim vardır. ama aldığım kazağın içine sıkıştırmıştım. herkes gidince aç diye de tembih ettim. artık o ter kokmuyor, bende ter koklamıyorum. (bkz: temiz iş.)
devamını gör...

harbiden be çok kuytu köşeye attılar sizi. normalde seviyorum troll başlıkları ama akışa düşmediği sürece özellikle başıboşlar sekmesini açmaya da üşeniyor insan. neyse üzülmen geçer bu da.
devamını gör...

insanların eğlencesine bile karşılar. eğlenmeye bile karşılar.

yok siyaset varmış. yahu siyasetin kralı sizlersiniz.

hepsini geçtim. yemişim siyasetini. koy oraya her sene türkçe bir şarkı, en azından ülken ve türkçen tüm dünyaya bir şekilde olsa tanıtılsın.
devamını gör...

ıvanmılınskı hariç herkesi koymuşlar.

tüm tuşlara basmanın görsel hali. nefis.
devamını gör...

iyi geceler, günler, günaydın, nice yıllara vesaire.
bunları bana en son telefondan kim yazdı hatırlamıyorum.
devamını gör...

"akıllı olanlar türkiye'yi terk etti, aklı olmayanlar burada tuzağa düştü." açıklamasını yapmış adamın en kötü ihtimalle türkiye'deyim açıklamasına neden şaşırılır ki. herif biliyor türkiye'yi aile şirketi gibi yönetip mahvettiğini, açık açık da söylüyor işte.
devamını gör...

''sevmek''
her şey bir insanı sevmekle başlar. sevgi vermediğiniz bir çocuğa olumlu hiçbir şey öğretemezsiniz. sevgi gösterdiğinizde çocuk kendisini güvende hisseder ve güvenli bir ortamda daha insancıl, kendinden emin, etrafını keşfederek büyür.
devamını gör...

illa memur ol, atan diyen çevrenin en sevdiğin alan ve yeteneği olduğun konuyu görmezden gelmesi ve kendinin de bu alanı gereksiz görmen ile başlayan süreç.

eğer bu yargıları kırıp dört elle istediğiniz işe sarılabilirseniz hayaller bile gerçek olur.
devamını gör...

kendisini ve bir kaç yazarı daha örnek gösteriyorum. tanımlama konusunda... tabii ki kimse anne karnında yazarlığı öğrenmiyor. olabilir. fakat bu yazarımız ve gözüme kestirdiğim tanımlama konusunda kendini yetiştirmiş yazarlarımız iyi ki var.
*
devamını gör...

çabayla devam eden sohbetten hayır gelmez
devamını gör...

1996 yılında levent akman, murat ertel ve emre onel tarafından kurulmuş olan müzik grubu. daha sonra emre onel gruptan ayrılmış, periklis tsoukalas ise sonradan dahil olmuş. çok farklı müzik yapıyorlar. geleneksel ve elektronik müziğin karışımı. özellikle konserlerine gidenlerin çok memnun kaldıkları söylenir.

devamını gör...

dağıtmak derken ?
doğrusu fırlatması olacak dediğim başlıktır.
adam çay fırlatıyor. benim evim yanacak. birikimim yanacak. psikolojim kötü etkilenecek. cumhurbaşkanı gelecek çay fırlatacak. o çayı geri fırlattığımız zaman bir şeylerin farkına varacaklar.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim