sevimli haycanlarımızın rekabetidir.
özetle;
köpek: sahibim beni seviyor, barındırıyor ve besliyor. ona yardım etmeliyim.

kedi: rızkımı veren hüdadır, kula minnet eylemem.
devamını gör...

bugün fark ettiğim kepazelik.

hayır yıllar önce haydarpaşa garı kapandı. yıllardır bir yht muhabbeti dönüyor ama o da yok ortada. yht bahanesiyle normal tren güzergahları da mahvedildi zaten. anca hayvan gibi otobüs parası verip buzda kaza yapmayı göze aldıktan veya bir o kadar parayla uçak yolculuğu yapıp istanbul havalimanında inip boru gibi taksi parası verdikten sonra varabiliyorsunuz şehre.
taksi muhabbetine ayrıca girmiyorum bu arada dikkat ederseniz.
trenle ise bandırma'ya giderek tren biletinin bilmem kaç katı parayı vapura bastıktan ve aktarma yapmaktan geberdikten sonra hedefinize ulaşıyorsunuz.

istanbul belediyesi'nin otobüs seferlerine kafayı takan yetkililer ülkenin en büyük şehirleri arasındaki ulaşım rezilliğini de bir görse keşke.

neyse ben biraz daha kar yağması için dua edeceğim. bir kızağa birkaç köpek çeker navigasyon açıp yola çıkarım artık.
devamını gör...

kolanın içinde fare gördüm diyip içmemek.
devamını gör...

mesele zaten sinirliyken ifade edebilmekte dediğim hede. baktın çok sinirlisin sus sadece. konuşmamak en büyük cevaptır bazen.
devamını gör...

uzun açıklama yapmamıza gerek yok sanırım

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

günaydın sözlük, herkese can sıkıntısız bir gün dilerim...
devamını gör...

doğrusu aldatmayan insanın olmamasıdır. herkes aldatır ve aldatılır. bazısı eyleme döker bazısı fikirde yaşar. arada fark yoktur, kim karşısındakinin fikrini öğrense aynı derece de kırılır. mesele hayatı dengede yürütmek ve irade kontrolünde yatmaktadır zannımca.
devamını gör...

her bilenin üstünde mutlaka bir bilen vardır. bu da demektir ki bilginin sınırı olmaz. fakat kişi, aklının genişliği nispetinde bilgi sahibi olabilir. yani bilginin sınırı yoktur amma akıl mahdûd olduğu için sınırsız bilgiyi bünyesinde barındıramaz.
devamını gör...

nssns
devamını gör...

yahya kemal beyatlı, öğrencisi nazım hikmet'in annesine aşık olmuştur. karşılığında nazım'dan işittiği laf ise "hocam olarak girdiğin bu evden babam olarak çıkamazsın." dır.
devamını gör...

biriktirme veya istiflemeye evrilebilir. kontrollü almakta fayda var. belki giyerim diye alınan kıyafetler gibi belki okurum diye alınan kitaplarda pek okunmuyor çünkü. genelde okumak istediğim 3-5 kitabı aynı anda alır, onları okumadan yenilerini almamaya gayret gösteririm. hediye gelenlerde birikirse onlar bitene kadar almam ama alınacaklar listesine sık sık yeni kitaplar eklerim. tekrar okurum dediklerimi kitaplığıma, bir daha okumam dediklerimi okuması için başkalarına hediye ederim. sevdiğim kitaplarımı asla vermem ama, onlar benim vazgeçemediğim bebeklerim.
devamını gör...

her ne kadar siyasal islam ve türevlerinden zerre hazzetmesem de, spekülatif olarak açılmış bir başlık. doğruyu kendi değerlerime göre eğip bükmeyi hiç sevmedim, sevmeyeceğim. zaten bütün bu kutuplaşmanın temelinde her mahallenin başkalarından duydukları ile yorum yapıp taraf olması yatıyor. özetle; ali babacan böyle bir ifade kullanmadı.
devamını gör...

sofraya oturup karın doyurduktan sonra, sofranın sahibine kesene bereket dememek gibidir.
terbiyesizliktir, aile terbiyesi almamaktır.
ne biçim çocuklar yetiştirmişsinizdir, zehir zıkkım olsundur.
bak yine sinirlendim.
devamını gör...

kaan boşnak'ın zamanın ötesinde, her duyguyu barındıran, arkadan konuşturmayan, küstürmeyen çok güzel bir şarkısı.

çölde güneş gibi yalnız olanların dinlediği bir şarkıdır. melodisi hem melankolikler içindir, hem de eğlencelidir. canımızın içidir.


sevmezseniz hatrım için tekrar dinleyin. yok canım ne zorla dinletmesi. *
ha batuhan kordel'in yorumu da var, çok güzeldir. dilerseniz ondan da dinleyebilirsiniz.

edit: imla.
devamını gör...

barış
devamını gör...

yaz ve kış aylarında yeri tutulamayacak olan bir icattır. bizim evde yok ama olan evlerden biliyorum.

alırken paraya kıyıp kaliteli bir model almak uzun vadede sizi üzmeyecektir.

ben klimaya param olmadığı için vantilatör kullanıyorum yaz aylarında, kışın zaten üşümüyorum.

kaliteli vantilatör tavsiyesi isteyen varsa mesaj kutum açıktır.
devamını gör...

insan pazar gününe de bu görsel ile...*
arkadaşımı kın kın kınayacağım ama uyanınca.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

zaman zaman bir söğüdün salkım saçaklığına, bazen bir çamın heybetine vurulsam da favori ağacım ispanya'da gördüğüm, aslında afrika kökenli olan resimdeki ağaç. çocukluğumda çizgi filmlerde gördüğüm büyülü orman ağaçlarına benziyor.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim