yavuz bahadıroğlu
gerçek ismi "niyazi birinci" olan yazar.
devamını gör...
ankara altındağ halkının öfkesi
emirhan yalçın’ın ölümünden sonra halkın öfkesinin dinmemesi. şuan bile dışarısı aşırı kalabalık.
dükkanı yağmalanan suriyeliler,ters dönen arabalar. yanan sokaklar. halk çok öfkeli şuan. buradan
buradan dükkanlar taşlanıyor.
buradan polisin müdahalesi
buradan gerçekten korkunç.
buradan araçlara saldırılar
buradan ışığı yanan evlere taş atılıyor.
kalabalık giderek artıyor. yaşanan olaylar gerçekten korkunç. sedat peker'in "sizi tahrik edecekler, sokağa çıkmayın!" sözleri geliyor aklıma.
arkadaş ne yapacağımızı şaşırdık.
buradan araçlar yakılıyor,küfürlü.
buradan vatandaşın isyanı
buradan protesto yürüyüşü.
çocuğa ve her türlü masum insana karşı şiddetin haklı hiçbir gerekçesi yoktur. tepkiyi yanlış yere, yanlış şekilde veriyorsunuz. şuan suçsuz insanlar da zarar görüyor. lütfen provakasyona gelmeyin.
dükkanı yağmalanan suriyeliler,ters dönen arabalar. yanan sokaklar. halk çok öfkeli şuan. buradan
buradan dükkanlar taşlanıyor.
buradan polisin müdahalesi
buradan gerçekten korkunç.
buradan araçlara saldırılar
buradan ışığı yanan evlere taş atılıyor.
kalabalık giderek artıyor. yaşanan olaylar gerçekten korkunç. sedat peker'in "sizi tahrik edecekler, sokağa çıkmayın!" sözleri geliyor aklıma.
arkadaş ne yapacağımızı şaşırdık.
buradan araçlar yakılıyor,küfürlü.
buradan vatandaşın isyanı
buradan protesto yürüyüşü.
çocuğa ve her türlü masum insana karşı şiddetin haklı hiçbir gerekçesi yoktur. tepkiyi yanlış yere, yanlış şekilde veriyorsunuz. şuan suçsuz insanlar da zarar görüyor. lütfen provakasyona gelmeyin.
devamını gör...
derdini kimseyle paylaşmayan insan
paylaşsa bile alacağı cevabı biliyordur.
"takma ya, boşver." takmış ki dert edinmiş adam? ya da bu cevabı almasa bile yapılacak bir şey olmadığının farkındadır. ne gerek var durduk yere insanların eline koz vermeye, derdime derman olamayacaksa diye düşünüyordur. doğru da düşünüyordur.yüzde yüz bu adama iç açılır, dert anlatılır diyemiyorsanız yarın o kişinin vuracağı yerin anlattığınız derdiniz olduğunu şimdiden söyleyebilirsiniz bence.
zor olanı yapıyordur, takdir edilesidir. kendine yetebilen insandır. başına gelen bütün sıkıntıları tek başına göğüslemeye alışmıştır ancak çok da yıpranmıştır, yıpranacaktır. bu da bir gerçek. yine de güveninin boşa çıkarılmasıyla yıpranmaya kendi kendini yıpratmayı tercih ediyordur. derdini anlatıp iki gün sonra karşısında anlattığı adamı gülerken ondan duymak istemediğinden, hiç duyurmuyordur. ya da artık dertleri nasıl dert olduysa saldım çayıra mevlam kayıra mottosuyla uğraşmıyor yüreğine dert olan şeyi deşip daha da dert etmemeye çalışıyordur. dertleri halının altına süpürüp süpürüp evinin(yüreğinin) orta yerinde kocaman bir yığıntı haline gelen halıyı görmezden gelerek ( zihninin) üzerınde ayak ayak üstüne atıp yine bir şeyleri dert etmiyordur.
"takma ya, boşver." takmış ki dert edinmiş adam? ya da bu cevabı almasa bile yapılacak bir şey olmadığının farkındadır. ne gerek var durduk yere insanların eline koz vermeye, derdime derman olamayacaksa diye düşünüyordur. doğru da düşünüyordur.yüzde yüz bu adama iç açılır, dert anlatılır diyemiyorsanız yarın o kişinin vuracağı yerin anlattığınız derdiniz olduğunu şimdiden söyleyebilirsiniz bence.
zor olanı yapıyordur, takdir edilesidir. kendine yetebilen insandır. başına gelen bütün sıkıntıları tek başına göğüslemeye alışmıştır ancak çok da yıpranmıştır, yıpranacaktır. bu da bir gerçek. yine de güveninin boşa çıkarılmasıyla yıpranmaya kendi kendini yıpratmayı tercih ediyordur. derdini anlatıp iki gün sonra karşısında anlattığı adamı gülerken ondan duymak istemediğinden, hiç duyurmuyordur. ya da artık dertleri nasıl dert olduysa saldım çayıra mevlam kayıra mottosuyla uğraşmıyor yüreğine dert olan şeyi deşip daha da dert etmemeye çalışıyordur. dertleri halının altına süpürüp süpürüp evinin(yüreğinin) orta yerinde kocaman bir yığıntı haline gelen halıyı görmezden gelerek ( zihninin) üzerınde ayak ayak üstüne atıp yine bir şeyleri dert etmiyordur.
devamını gör...
anın fotoğrafı
devamını gör...
ak parti'nin z kuşağının aileleriyle iletişime geçmesi
ailemle değil benimle iletişime geçsin dediğim durumdur. bir de ak parti değil, akp. hem daha az yer kaplıyor hem de doğrusu bu.
devamını gör...
pablo neruda
en büyük ödülüm bir gerillanın sırt çantasında bulunması olacaktır şiirimin. demiştir.
devamını gör...
meksika’da 17 kişinin öldürüldüğü futbol müsabakası
uzun süredir bu tip görüntüleri izlemiyorum. zira bilinçaltı etkileri kötü oluyor.
olaya gelecek olursak çok üzücü. futbol birleştirici bir unsur olmalıyken ne yazık ki bu tip durumlar fazlaca var. meksika gibi insan hayatının çok ucuz olduğu yerlerde daha fazla yaşanıyor..
olaya gelecek olursak çok üzücü. futbol birleştirici bir unsur olmalıyken ne yazık ki bu tip durumlar fazlaca var. meksika gibi insan hayatının çok ucuz olduğu yerlerde daha fazla yaşanıyor..
devamını gör...
şu anda ne yaptığını merak ettiğiniz kişi
hak yiyen insan. acaba uyku tutmuş mudur?
devamını gör...
arkadaşlar 10 kişi lazım kavga var
sokağa çık. bir keko grubu bul. onlara bira ısmarla. ömürleri boyunca seni koruyacaklardır.
devamını gör...
mutlu olmayı beceremeyen insanların ortak özellikleri
fazla zeki olmaları.
devamını gör...
ölmenin en kötü yanı
bi gideyim öleyim geliyim yazarım buraya. öldün la işte daha ne kadar kötü olabilir.
devamını gör...
eyluling
hakkında pek yapıma uygun olmasa da ciddi şeyler yazmak istediğim insan.
yemişim modluğunu, yazarlığını o kısımları başkaları ve kendisi değerlendirsin ama bu insanı seviyorum ben. acayip fevri, kinci, deli zamanları var tamam da hangimizin yok ki?
çok kavga ettik, çok da güldük beraber.
yani aramızda belli bir sınır kaldığı zamanlar dahilinde anlaşmamız gayet iyi, onun belli başlı dokunulmazları var her insan gibi.
damarına basmazsanız dünya tatlısı, kavga sonralarında bile karşısındaki kişiye kin tutmayan, bir şekilde nasılsa yine uzlaşan ve uzlaşılabilinen biri bu kort kort teyze.
ulan allahın tavşanı hakkında ponçik ponçik yazı yazdım ya la ben? ahhhahaha
nerdesiniz lan kankacılar?*
yemişim modluğunu, yazarlığını o kısımları başkaları ve kendisi değerlendirsin ama bu insanı seviyorum ben. acayip fevri, kinci, deli zamanları var tamam da hangimizin yok ki?
çok kavga ettik, çok da güldük beraber.
yani aramızda belli bir sınır kaldığı zamanlar dahilinde anlaşmamız gayet iyi, onun belli başlı dokunulmazları var her insan gibi.
damarına basmazsanız dünya tatlısı, kavga sonralarında bile karşısındaki kişiye kin tutmayan, bir şekilde nasılsa yine uzlaşan ve uzlaşılabilinen biri bu kort kort teyze.
ulan allahın tavşanı hakkında ponçik ponçik yazı yazdım ya la ben? ahhhahaha
nerdesiniz lan kankacılar?*
devamını gör...
gece hortlayan yemek başlıkları
müzdarip olduğum başlıklardır. ben gece gece içli köfte'yi nereden bulayım. yapmayın sevgili yazarlar valla canımız çekiyor.
devamını gör...
türkiye'nin 2020 yılında yüzde 1.8 büyümesi
2009 gibi küresel finans krizinin zincirleme hacim endeksinde baz alınması nedeniyle hiç sağlıklı sonuçlar çıkmıyor. 2008-2009 dönemi zaten ekstrem bir dönem.
detaylı bilgi için buradan
detaylı bilgi için buradan
devamını gör...
mülakatın torpil olması
yıllar önce girdiğim bir mülakatta kısa bir aydınlanma yaşamama vesile olan durum. alınacak kişiler belli hepsi yerli yerinde. peki benim burada işim ne? listede isim görünsün bir yarışma ortamı sağlansın ben görevimi yerine getireyim birileri için. arkada fısır fısır kalınacak lojmanlar konuşulsun. ben daha mülakata girmeden hadi canım daha neler demeye başlamıştım. kişiye özel birbirine eşit olmayan soruların sorulduğu, dengenin, adaletin sağlanamadığı bir ortamdan bahsediyoruz. ben o zaman ümidi kestim bu sistemden. şimdi kimse yerli yerinde değil. alakası olmayan kişilerin işgal ettiği onca yer. sen sorgularsın benim neyim eksik? tek cevap torpildir bu memlekette. sen alakasız bir yerde.
devamını gör...
fatma bacı
ahilik teşkilatı'nın kurucusu olan ahi evran'ın eşidir.
kendisi de ahilik teşkilatı'nın bir kolu olan (bkz: bâcıyân-ı rûm)un kurucusudur.
kendisi de ahilik teşkilatı'nın bir kolu olan (bkz: bâcıyân-ı rûm)un kurucusudur.
devamını gör...
anlamını öğrenince soğunan isimler
(bkz: billur)
devamını gör...
günün sözü
kişi ödevini yapmadıkça suçu devlette arar. birkaç şey bulmakta gecikmez.
devlet ödevini yapmadıkça suçu halkda arar.birkaç kişi bulmakta gecikmez.
özdemir asaf
devlet ödevini yapmadıkça suçu halkda arar.birkaç kişi bulmakta gecikmez.
özdemir asaf
devamını gör...
normal sözlük'ü terk ettikten sonra geri dönen yazarlar
terk etmek değil de bir süre yoğundum ve sessiz sessiz gidip sessizce geri döndüm. birkaç kişi hariç fark eden veya ruhu duyan olmadı*.
küçükken evde bayılma numarası yaparsınız da herkes yanınızdan geçip gider, "ne oldu?" diye bile sormazlar ya, hah tam olarak öyle bir duyguydu*.
küçükken evde bayılma numarası yaparsınız da herkes yanınızdan geçip gider, "ne oldu?" diye bile sormazlar ya, hah tam olarak öyle bir duyguydu*.
devamını gör...

