1999 depremi sırasında dönemin sakarya valisi, yanına gelen ve sert eleştirilerde bulunup isyan eden depremzede bir kıza tepki göstermiş, hatta tokatlamaya kalkmıştı. vali bu hareketiyle kamuoyunda epey tepki toplamıştı. o olaydan sonra vali, ne tesadüfse bıyığını kesmişti. dikkat çeken bu imaj değişikliği karşısında gazeteci fatih altaylı, valiye bıyığını kesmesinin sebebini sordu. vali de tıraş olurken kazara jileti bıyığına kaçırdığını, mecburen kestiğini söyledi. cevaptan tatmin olmayan altaylı aynı soruda ısrar edince dayanamayan vali :
sayın altaylı, tıraş olurken yanlışlıkla kestim dedim ya, ne yapsaydım, yarım bıyıkla mı dolaşsaydım? demişti.
devamını gör...

t: son bölümlere kadar kabızsal ve aşırı yapaysal bir diziydi. ilk bölümü 6 ay civarında bitirdim.
"kurgu bu sonuçta, yapaylık ne alâka?" demediğinizi duyar gibiyim. efendim, kurgusalın da kendi içinde bir mantığı, olağanlığı var, diye düşünüyorum. gerçek dünyadaki gerçek bir olayı anlatan tamamen yapay bir evren ve buna bağlı olarak yapay diyaloglar gördüm ben dizide. bana göre değil.
son 2-3 bölümde işler iyice ciddiye binince niyeyse bir anda herkes ciddili olmaya başladı. onun öncesinde yapmacık, sahneyle alakasız, bağlamdan kopuk, ne idüğü belirsiz özlü sözler yerlerini sıradan laflara bıraktı.
öz: absürttü, izledik, yarı-beğendik.
devamını gör...

bir eyşan vakası daha. yazık o kocaya da sana verdiği emeklere de.
devamını gör...

bu hikayelerden biri şeftali bahçeleridir. hikayede idealist ve mesleğinde -yazı işleri müdürü- kendini göstermek isteyen, agah adlı bir memur konu edilir. geldiği dairede kimsenin iş koşturmadığını, tembellik yaptığını görünce idealistliği falan kalmaz, ''ülke bitmiş abicim, amaaan' diyen iş arkadaşlarına katılarak şeftali bahçelerinde partilere katılır, havuzlarda yüzer. o da tam anlamıyla koy verir. her akşam farklı bir eğlence, gırgır kahkaha memurluğun tadını çıkarır.

hikaye, yozlaşmış sistemin idealist insanları bile yuttabileceğini, onları sistemin savunucusu dahi yapabileceğini gösterir. ah agah efendi ah...
devamını gör...

sayesinde karanlık bir coğrafyada yaşamaktan kurtulduğum, türkiye cumhuriyetinin kurucusu. şair, matematikçi, yazar, asker, siyaset adamı, öğretmen.
devamını gör...

sosyal medya ciddi ciddi insanın psikolojisinin üzerinde horon tepiyor. arada psikolojiyi tokatlıyor, tekmeliyor, ziline basıp basıp kaçıyor. internetsizlik değil de sosyal medyasız hayat güzeldir. bazen haberler dahi insanı bunaltıyor.
devamını gör...

namaz kılıp paraya tapmak, facebook'ta özlü söz yazarak sık sık kendi fotoğrafını paylaşmak, torpille işe girip kul hakkından bahsetmek, hayvanlara kötü davranmak, kadınlara el kaldırmak, vergi kaçırmak, adam kayırmak gibi davranışlardır.
devamını gör...

düşünme hakkınızı saklı tutun, çünkü yanlış da olsa düşünmek, hiç düşünmemekten daha iyidir. iskenderiyeli hypatia
devamını gör...

adalet duygusu olanların yapabildiği iş.

buradan birini sevmek, sevmemek yanlış anlaşılıyor ya da anlatılıyor belli ki. tanımlarını sevmediğiniz yazar diyelim biz ona. bazı tipler vardır, mesela siyasi görüş olarak taban tabana zıtsınızdır ya da siz inançlı olursunuz, o inançsızdır vs... bu nedenle de yazdıkları size sık sık ters gelebilir ama öyle bir yerde öyle bir konuda aynı fikirde olursunuz ki, beğenirsiniz tanımı.

yoksa dediğiniz gibi, insan sevmek sevmemek gibi konular bu kadar basite indirgenecek şeyler tabi ki değil.
devamını gör...

goldberg'i bendim o minderlerin. babamın zoruyla saçım daha gür çıksın diye kazıtıp kel olarak gittiğim zamanlar tam bu başlığa uyan kişiyim.
devamını gör...

eğer gelirse gerçekten güzel bir özellik olacak olan spotify özelliğidir.

eminim ki fiyatlar değişecektir ya da isteyen kişilere ek bir ücretle bu sisteme giriş hakkı verilecek.
devamını gör...

tabi ki de kısa zamanda çok anı biriktirdik ama yine de biraz erken olmadı mı bu gidiş ?
devamını gör...

at mı var arkamda?
devamını gör...

kimseye kazık atmadım.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

en ucuz seyahat türüdür. çıkmak için para ödemek zorunda kalmazsınız.
devamını gör...

datça olsun lütfen datça’ya ışınlayın beniiiii*.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

sevgilisinin isteği üzerine arkadaşlığınızı bitirdiği andır.
devamını gör...

28 yaşındayım daha hiç bir namahremle göz göze bile gelmedim.
devamını gör...

aynı zamanda 2015 ankara saldırısı olarak da anılır. barış mitingi için 10 ekim 2015’te ankara gar’ında toplananlara bombalı saldırı olmuş, 103 kişi katledilmiştir.
bugün 6. yıldönümüne giren ankara katliamında sanıklardan bir kişi ışid bağlantısını itiraf etmiştir.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
yoldaşlarımızı asla unutmayacak, hesabını soracağız.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim