kuşiyi bittikçe tekrar yayinlayin. annem bayiliyo o diziye. ben de arnav icin arada bakiyorum.
devamını gör...

kafalara bak başlığa bak. anlamsız bir başlık.

kendi yazmış kendi oynamış. kendisini bir seçimle seçmiş. iyi tanımlar girilen yazarları ise vasat ve içi boş ilan etmiş.
neyse.
devamını gör...

iko dmden findirdeştiği yazarla whatsaapa geçmek için sözlüğün fişini çekip takıyor bence.
devamını gör...

iki düzenli ordunun bir cephede kitle imha silahlarını kullanmadan birbirlerine karşı tankla, tüfekle, stratejiyle mücadele ettikleri geleneksel savaş türüdür. bunun tam tersi de asimetrik savaştır.

konvansiyonel, yani conventional, 'geleneksel' demektir. ancak örf, adet anlamındaki geleneksellik değil, bir disipline bağlılık anlamındaki gelenekselliktir.
devamını gör...

iyi geceler sözlük! bugün içim öyle buruk ki anlatamam. her şey üst üste dizilmiş de ben en altta eziliyor gibiyim. üstelik yalnızlık hissi de epey bir var, kırgınlık hissini saymıyorum bile. neyse diyeyim ben yine * iyi geceler.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

congratulations
devamını gör...

1917'ye kadar görevini kaybetmiş bir organın kalıntısı olarak düşünülen hede. sonraları tıp geliştikçe anlamı çözülebilmiştir.
devamını gör...

kendilerine yanlış gelen her şeye bir yafta yapıştırma gereği duyan güruh tarafından söylenmiş söz. sevişirseniz; haramdır, eleştirirseniz; vatan hainisiniz, ama böyle derseniz; teröristsiniz vb.gibi.

edit: yazım hatası için uyaran ibn haldun'a teşekkürler.
devamını gör...

herşeyi geçtim, başlığın devamlı yukarda olmasını geçtim, kardeşim nerde lan bu kızıl nelson? şimdiye gelip mikserleme görevini ifa etmeliydi arkadaş. kendisini gören bilen varsa en yakın adli merciiye ihbar etsin.
devamını gör...

kendi ruhu da daima gece modundadır.

edit: kafalar bozuk sanırım. ben de o tipten biriyim arkadaşlar sakin *
devamını gör...

değişik heyecanlar peşinde koşan bir vatandaştır. ben artık bizi kıskandıklarına ikna oldum.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

mc hammer abimizin 1990 yılında dünyayı sallayan parçası zaten tek atımlık kurşunu bu şarkıda kullanmıştır.

(link:
)
devamını gör...

intravenöz yolla kullanılan rna bağımlı rna polimeraz inhibitörüdür.
amerika'da hastaneye yatan covid-19 hastalarına yaygın olarak kullanılmaktadır.
devamını gör...

"bu dünyada emin olduğum bir şey varsa, o da kimsenin başkasının yaşamına karışmaya hakkı olmadığıdır."
fareler ve insanlar kitabının sonu beni çok duygulandırdı. filmi de var izlemeyi planlıyorum.
devamını gör...

“kızım senin kadar inatçısını görmedim, hakkını asla yerde bırakmayıp sonuna kadar mücadele veriyorsun.”
canım anam dövmesi.
devamını gör...

yanlış anlaşılmaktan korkmayı bırak artık *, seni anlamayan, anlamak istemeyen veya anlamıyormuş gibi yapıp manipüle etmeye çalışanlara laf anlatmayı bırak.
devamını gör...

şimdi bir önceki tanımında havuçlu tarçınlı kek tarifini verince browni ıslak kek tarifi vermekte boynumun borcu oldu. bir aydınlanma yaşadım hemen ablamı arayıp tarifini mesaj yoluyla aldım ve kafadaşlarıma iletmek üzere başlığı açmaya geldim. efendim tarifi aşağıya bırakıyorum. şahsen hiç denemedim ama ablamın ellerinden defalarca yedim. kusursuz bir lezzet. ben de ilk defa bu akşam deneyeceğim. maşallah diyin.

malzemeler:
3 adet yumurta
1 su bardağı süt
2/1 çay bardağı sıvı yağ
1,5 su bardağı un
3 yemek kaşığı kakao
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

sosu için:
2 su bardağı süt
3 yemek kalığı kakao
2/1 çay bardağı sıvı yağ
1 su bardağı toz şeker

isteyen üzerine çikolata sosuda dökebilir. ablam kakao ile yaptığı için ben bu tarifi verdim.

yapılışı: kek yapımı diğer keklerle aynı. önce şeker ve yumurtalar çırpılıyor sonra diğer malzemeler ekleniyor. yumurtanın dışarıda beklemiş olması ve şekerle köpürene kadar çırpılması kekin iyi kabarmasını sağlıyor. mümkünse un elenenilirse daha iyi olur ama ben o kadar sabırlı olmadığımdan ve bu kek- börek işlerini pek sevmediğimden o kadar detaya yoğunlaşamıyorum. sonra tüm malzemeler eklenip, yağlanmış tepsiye dökülerek 180 derecede yine 35 dk pişiriliyor. sosu bir tencerede sürekli karıştırarak ve kaynayana kadar pişiriyoruz ve 5 dk dinlenmiş kekin üzerine boşaltıyoruz. sosu çekmesi iki üç saat sürüyor ve sonra buz dolabında bir gece bekletiyoruz. ben sıcakken yemeyi seviyorum o ayrı. afiyet olsun.
devamını gör...

sözlük tanımı karşımıza "içe kapanık insan" olarak çıkar. fakat asıl anlamı "gücü kendinden alan insan"dır. kişi, enerjisini kendi üretir, yani kendi kendinin dostudur.

bu kişiliğe sahip insanlar dışarıdan farklı görünürler. onları "soğuk, asosyal" gibi kelimelerle tanımlarlar. aksine introvert kişilik sahibi insanlar sosyal bireylerdir. insani ilişkileri iyidir. sadece kalabalık arasında fazla durmak onları yorar. yorulduklarını hissettiklerinde ise bir köşeye çekilir ve kendilerini şarj ederler.

onları huzursuz eden, sıkan bir durum olduğunda oradan kaçmak isterler. bir gün öncesinde sizinle saatlerce eğlenen o kişi, akşam olduğunda birkaç güne kadar çıkmamak kaydıyla evine kapanır.

ah, benim kişiliğim de bu! *
devamını gör...

gençtim işte şehrin o yatık raksından incinen yine bendim
gelip bana çatardı o ruh tutuşturucu yalgın
onunla ben
hep sevişecek gibi baktık birbirimize.
bir kez öpüşebilseydik dünyayı solduracaktık.
devamını gör...

zerafete olan ihtiyaç..
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim