hiçbir hava intiharlık değildir. kişinin algısıdır, karamsarlığıdır. hayat, en kötü havada bile yürünecek kadar güzel. hiçbir şey yapamıyorsanız okuyun, yürüyün.
devamını gör...

sevmeyen insanlara saygım sonsuz; yemiyorlarsa kendi tatlılarını bana uzatabilirler.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

beklenmedik bir şekilde mahlası iştahımı açan yazardır. gece gece yapılır mı bu, daha doğrusu bir insanın canı neden salata çeker?*

işin şakası bir yana, yazdıkları hem eğlendiren hem de düşüncelerinizi etkileyen tarzda bir yazar. bunun yanında da kendinizi rahat hissetmenizi sağlayacak tatlı bir dile sahip. yeni tanıdım, iyi ki tanıdım*.
devamını gör...

devamını gör...

bildiğimizi sandığımız şeyleri gerçekten idrak etme macerası bizi hayal kırıklıklarına uğratabilir. oluyorum galiba dediğin anda bir bakmışsın ters yöndesin. bildim, buldum diye bir yol yok. hayat her zaman en baştan bilmediğini bilerek yola başlamaktır. ben bilmem diyebilmek bir olgunluk belirtisidir yunus'a göre haddini bilmektir. aslında bilgi sonsuzluğunu görüp onun bir damlasıyla hayatımıza anlam katacak şekle kavuşturmak kendini idrak etmektir. koskaca yunus bilmez ben mi bileceğim?

kendini bil! ilim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir!

devamını gör...

ya siz delisiniz fjfjcjc. beni güldürdünüz siz de çok gülün ne diyeyim. dm kapalı olduğundan rahatlıkla sallayabilirim. hermafroditim, aradıklarım fark etmiyor. hermafrodit varsa 4lü bile yapabiliriz.* yaş önemli değil bence. kendini genç hissedenler ve gençler üşüşsün hemen.
devamını gör...

mantı. hastasıyım cidden bu yemeğin.
devamını gör...

açız olm.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

arizona eyaletinde kolorado nehri çevresinde yer alan kanyon. ingilizce'de grand canyon olarak geçer. 446 km uzunluğundadır, derinliği de yer yer 2km'ye kadar ulaşır. genel olarak kuru bir havaya sahiptir, hava sıcaklığı yazları 40 dereceye kadar çıkabilirken, kışları -20lere inebilir, bu sebeple genelde gelen turistleri şaşırtır.

mesela şahsen ben hava las vegas'da 30 derece iken birlikte günübirlik grand canyon'a gideceğimiz arkadaşımın "montları almayalım bence, elimizde kalır" demesi üzerine sabahın saat 6sında yola çıkarken üşüyebileceğimizi hatırlatarak ikimizin de hayatını kurtarmışımdır. çünkü o gün hava kanyonda -10 dereceymiştir

tabi ayrıca inanılmaz güzel manzarası vardır, çok güzel fotoğraf çekilir, mesela:
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

(bkz: türkiye cumhuriyeti) 'nde (bkz: işiçleri bakanlığı) yapan (bkz: süleyman soylu) 'nun kendini savunmak için kullandığı pornografik içerik türü.

bu içeriğin izlenmesi (bkz: süleyman soylu)'ya göre milyonlarca insanın sedat peker videoları izlemesi ile eşdeğer bir hadisedir.

(bkz: devlet)'in devlet olmaktan çıktığı karanlık bir geceye tanığız.

gençler, yurtdışına gidiyor. gitmeyin diyen (bkz: ilber ortaylı) 'lara açıkça ifade edilmelidir:::

bu memlekette bir halt olmaz...


edit* kaynak soran olmuş ** habertürk yayınını izleyebilirsiniz.

izlemeniz için benim hamallık yapmam gerekiyormuş, linki

buradan
devamını gör...

yav gün boyu kod yazmaktan saçım dökülüyor. şurda gelip çocuk gibi biraz eğlenelim dedik. o da ne çok ciddi insanlar ciddi tanımlar görmek istiyor. işimiz kavga değil tabi ama biraz stres atmak isteyenlere karşı kucaklayıcı olmak lazım. biz de yeri geldi paragraflarca nitelikli tanım yaptık. bazen de eğlenmek lazım. neyse ilerde daha düşünceli bir ortam oluşacaktır. herkes her gün aynı psikolojide olmaz bunu bilmek lazım.
devamını gör...

tanju okan'a ait bir başyapıt. dinlerken bu denli keyif aldığım çok az şarkı var. söylerken şarkıyı öyle bir üslup takınıyor ki adam, sözlerin ve müziğin ahenkli dalgalarında savrulmamanız elde değil.
devamını gör...

hepimizin başı sağolsun, allah bu ülke için canını feda eden, şehit düşen bütün canların mekanını cennet eylesin, rasulallaha komşu olsunlar, biliyorum elimizden gelen sadece dua etmek, ailelerine sabır dilemek, keşke başka bir şeylerde yapabilse iydik, keşke saraylar yerine, son sistem son teknoloji helikopter ler alsaydık, keşke boş yere yapılan uçak ve mercedes filoları yerine f35 te kalsay idik, ama sadece keşke diyoruz çünkü sesimizi duymayanlar, bu şehitlerin sorumlusudur, tıpkı bir yıl önce suriye'de şehit edilen 33 asker gibi bakın unutuldu, unuturul du, şam'da namaz kılmak isteyenler sorumludur.
aslında daha çok yazılacak şeyler var ama .
ateş düştüğü yeri yakar allah ailelerine sabır versin inşaallah haklarını helal etmişlerdir.
devamını gör...

kuralsızlıklar da kural sayılıyordur herhalde.
devamını gör...

hikayede geçen minik insanımız 3,5 yaşında. (kapı çalar)
-minik insan, deden geldi koş kapıyı aç.
minik insan koşar ve seslenir "kimsin?" *. dışarıdan (şaka maksadıyla) "yok kimse" sesi duyulur, minik insan kapıyı açmadan salona koşar ve şöyle der
"kimse yokmuş ki".
akılcığı henüz bu kadar ne yapalım.
devamını gör...

sempatik, yetenekli türk kadın oyuncu. çok kaliteli işleri var.

(bkz: çok seviyoruz)
(bkz: ailecek izliyoruz efenim)

ayrıca multitap'la birlikte bu şarkıyı dinliyorsan isimli şarkıyı seslendirmiştir. *
devamını gör...

muvaffakiyetsizleştiricileştiriveremeyebileceklerimizdenmişsinizcesine
devamını gör...

alber camus şey demiş bu konuda;
"bir insan söylediği şeylerden çok söylemedikleriyle insandır. söyleyemeyeceğim çok şey var."
devamını gör...

uyumamak.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim