hristiyanismail
- neden hristiyanismail?
- ismail adında bir hristiyan olmaz diye düşündüm.
bu kadar mantıklı bir argümanla mahlas almış bir insan troll olabilir mi arkadaşlar? yapmayınız.*
- ismail adında bir hristiyan olmaz diye düşündüm.
bu kadar mantıklı bir argümanla mahlas almış bir insan troll olabilir mi arkadaşlar? yapmayınız.*
devamını gör...
40 yaşında olmak
tek kelimeyle şahane! ölmediğiniz sürece göreceksiniz.
devamını gör...
intihar etmeyi düşünenlere tavsiyeler
kesin kararlıysanız, kredi çekip bir fukaraya vererek giderayak bir güzellik yapın.
devamını gör...
kadınların çok kolay aşık olması
buna aşık olmak diyemeyiz. kolay hoşlanabilir denebilir ancak. ama bunu da bu şekilde genellemek doğru değil. üstelik bu 2-3iltifattan olmaz. iltifatı, ilgilenilmesi seviyordur, devam etmen için öyle gibi gözüküyordur, bu hoşlandığı anlamına bile gelmez. kendi adıma insanlardan hoşlanmam kolaydır ve duygularımı hype yaşadığım için de çoğu zaman kendimi aşık zannetmişimdir. ancak hoşlantıdan sonraki aşamaya hiçbir zaman geçemem. bir şekilde o insana olan ilgim biter. kadınlar için böyle genelleniyorsa ozaman erkekler için de aynısı söylenebilir. biri yukarıda 2-3iltifatlar günde 15 kız düşürüyorum demiş. demek ki sen de kolay beğeniyor, hemen hepsine iltifat ediyorsun. onların düşmesi senin egonu tatmin ediyor. karşıdaki de aynı şekilde ilgi görmekten hoşlanıyor. onun da egosu o şekilde tatmin oluyor. bu sadece karşılıklı ego tatminidir. ne onlar sana aşık olmuş olur, ne de sen onlara. böyle bir genelleme yapılması, bir de bunun adına aşk denmesi hepten saçma olmuş. kötü bir tespitti. bir dahakine birazcik daha uğraşın.
devamını gör...
biricik şarabı
köpek öldüren
it öldüren
tabirlerine maruz kalmış, denizli’de üretilen, ucuz öğrenci ve şarapçı şarabıdır.
mantarlı kapak yerine çevirmeli kapağa sahiptir.
it öldüren
tabirlerine maruz kalmış, denizli’de üretilen, ucuz öğrenci ve şarapçı şarabıdır.
mantarlı kapak yerine çevirmeli kapağa sahiptir.
devamını gör...
baylan pastanesi
çocukluğumda annemle çarşı pazar gezmelerinden sonra oturup 'cup grille' yediğimiz pastane. (eskisi gibi yiyemiyorum artık çok ağır gelmeye başladı tabi) baylan her jenerasyon için kadiköy'ün de sembol mekanlarından biridir.
1920'lerde kurulmuş, batı usulü tatlı ve kurabiyeleriyle efsaneler arasına ismini yazdırmış. kurucusu, rum filip lenas. ilk türkiye'ye geldiğinde çeşitli pastacılarda çalışmış. daha sonra istiklal caddesi'nde* ''loryan'' * isimli bir pastane açar. yabancı isimlerin türkçeleştirilmesini öngören saçma sapan bi yasa peydah olunca ''baylan'' diye değiştirirler. 50'lili yıllarda karaköy'e de bi şube açmış lenas. kadiköy şubesi ise 61 de lenas'ın küçük oğlu mihal tarafından açılmış. ancak bildiğim kadarıyla beyoğlu ve karaköy şubeleri daha sonra kapanmış. bir tek kadiköy kalmış. ünlü edebiyatçıların müdavim olduğu bi yer olmuş zamanla. tarık buğra'lar, cemal süreya'lar, tomris uçar'lar ''baylancılar'' olarak anılırmış.
özellikle arka taraftaki sarmaşıklarla kaplı bahçesi yazın ayrı bi güzelliktir. yolu düşen mutlaka bi italyan espressosu içsin, krokanlı çikolatasından yesin sevgili yazarlar.*
1920'lerde kurulmuş, batı usulü tatlı ve kurabiyeleriyle efsaneler arasına ismini yazdırmış. kurucusu, rum filip lenas. ilk türkiye'ye geldiğinde çeşitli pastacılarda çalışmış. daha sonra istiklal caddesi'nde* ''loryan'' * isimli bir pastane açar. yabancı isimlerin türkçeleştirilmesini öngören saçma sapan bi yasa peydah olunca ''baylan'' diye değiştirirler. 50'lili yıllarda karaköy'e de bi şube açmış lenas. kadiköy şubesi ise 61 de lenas'ın küçük oğlu mihal tarafından açılmış. ancak bildiğim kadarıyla beyoğlu ve karaköy şubeleri daha sonra kapanmış. bir tek kadiköy kalmış. ünlü edebiyatçıların müdavim olduğu bi yer olmuş zamanla. tarık buğra'lar, cemal süreya'lar, tomris uçar'lar ''baylancılar'' olarak anılırmış.
özellikle arka taraftaki sarmaşıklarla kaplı bahçesi yazın ayrı bi güzelliktir. yolu düşen mutlaka bi italyan espressosu içsin, krokanlı çikolatasından yesin sevgili yazarlar.*
devamını gör...
bengaripsengüzeldünyaumutlu ile dünyadan uzak
allah'ımmmmm miko ve cenk'in arka bahçesi, bu nedir buuuu? büyülendim ben... mest oldum.. harikasınız*
devamını gör...
sevgilinin düşüncesiz olması
sevgili değildir o. seven insan zaten düşünür, özen gösterir karşısındakine.
devamını gör...
evrene mesaj yollamak
güzel günler, nerdesiniz bekliyorum. gerekirse konum da atabilirim.
devamını gör...
uludağ sözlük yazarlarının normal sözlük'ü esir alması
gözlemlediğim kadarıyla sözlüğün akışının yaklaşık %20’sini, nickaltı övmelerinin önemli kısmını (ben izin verdiğim için), ve sözlüğün önde gelen ve karma zengini yazarlarının yine önemli bir kısmını onlar oluşturuyor.
bu uludağcı fedoncu hayinler birbirlerini kardeş olarak gördükleri için sözlükte de sürekli organize durumdalar. birbirlerinin tanımlarını beğenip, favlayıp; birbirlerine nick altı girip, karmaya karma demiyorlar. adamlar adeta mason locası gibi len, kapatın şunları!*
bu uludağcı fedoncu hayinler birbirlerini kardeş olarak gördükleri için sözlükte de sürekli organize durumdalar. birbirlerinin tanımlarını beğenip, favlayıp; birbirlerine nick altı girip, karmaya karma demiyorlar. adamlar adeta mason locası gibi len, kapatın şunları!*
devamını gör...
uyumak ve bir daha uyanmamayı istemek
genelde kötü bir günün gecesinde yaşadığım his.
moralim bozukken veya üzgünken uykum kaçtığı için sinir içinde duygularımla baş başa kalırken "keşke uyusam ve bir daha hiç uyanmasam" diyorum genelde.
moralim bozukken veya üzgünken uykum kaçtığı için sinir içinde duygularımla baş başa kalırken "keşke uyusam ve bir daha hiç uyanmasam" diyorum genelde.
devamını gör...
kazandığı parayı hak etmeyen meslek grupları
kafa sözlük yazarları...
devamını gör...
aşkımdan vazgeçme
söz ve müziği ümit sayın'a ait olan 2011 çıkışlı leman sam tarafından seslendirilen şarkı.
taşırım ben hasretin yükünü
acılarım koynumda sır gibi
açarım baharda çiçek gibi
dolarım içine gün gibi
yeter ki sen üzülme
kendine dert etme
varsın uzasın yollar
sen aşkımdan vazgeçme
karışır hüzünlenirim sen aldırma
susar dillerim yanarım ben aşkınla
karışır hüzünlenirim sen aldırma
tenimde taşırım kokunu hala
taşırım ben hasretin yükünü
acılarım koynumda sır gibi
açarım baharda çiçek gibi
dolarım içine gün gibi
taşırım ben hasretin yükünü
acılarım koynumda sır gibi
açarım baharda çiçek gibi
dolarım içine gün gibi
yeter ki sen üzülme
kendine dert etme
varsın uzasın yollar
sen aşkımdan vazgeçme
karışır hüzünlenirim sen aldırma
susar dillerim yanarım ben aşkınla
karışır hüzünlenirim sen aldırma
tenimde taşırım kokunu hala
taşırım ben hasretin yükünü
acılarım koynumda sır gibi
açarım baharda çiçek gibi
dolarım içine gün gibi
devamını gör...
gereksiz abartılan şeyler
"yemek"
çocukluğumuzdan beri evde, sonra işyerinde, aç televizyonu orada, gir internete sosyal medyaya heryerde yiyecek içecek, bir yemek konusu sürekli..
acıkınca yersin bişeyler geç git budur yani..
bu kadar öncelikli bir konu olmamalı..
hayatımızda en önemli şey bumudur yani..
hayatta çok daha önemli kavramlar, konular işler güçler var, daha anlamlı deneyimler var, ve insan birçok şeyi, uzun süre birşey yemediyse daha iyi algılıyor, örneğin sabah kahvaltı edilmezse, öğlene kadar insan daha verimli oluyor, beyni daha hızlı çalışıyor, daha üretken oluyor, fiziksel olarak deseniz vücut kendini onarıyor yeniliyor daha esnek daha dinamik oluyor, bu bilimsel bir gerçek..
yeteri kadar yememiz yeterli ve inanın çok çeşitli yemek bile yediğimiz şeylerin etkisini faydasını azaltıyor, ne kadar az çeşit ve ne kadar az yersek o kadar sağlıklı, uzun yaşıyoruz, vücudumuzdan, ruhumuzdan o kadar maximum performans alıyoruz ama yemek yemekten, yemek konuşmaktan diğer milyonlarca daha iyi alternatife ne vakit kalıyor ne enerji.. çok saçma..
çocukluğumuzdan beri evde, sonra işyerinde, aç televizyonu orada, gir internete sosyal medyaya heryerde yiyecek içecek, bir yemek konusu sürekli..
acıkınca yersin bişeyler geç git budur yani..
bu kadar öncelikli bir konu olmamalı..
hayatımızda en önemli şey bumudur yani..
hayatta çok daha önemli kavramlar, konular işler güçler var, daha anlamlı deneyimler var, ve insan birçok şeyi, uzun süre birşey yemediyse daha iyi algılıyor, örneğin sabah kahvaltı edilmezse, öğlene kadar insan daha verimli oluyor, beyni daha hızlı çalışıyor, daha üretken oluyor, fiziksel olarak deseniz vücut kendini onarıyor yeniliyor daha esnek daha dinamik oluyor, bu bilimsel bir gerçek..
yeteri kadar yememiz yeterli ve inanın çok çeşitli yemek bile yediğimiz şeylerin etkisini faydasını azaltıyor, ne kadar az çeşit ve ne kadar az yersek o kadar sağlıklı, uzun yaşıyoruz, vücudumuzdan, ruhumuzdan o kadar maximum performans alıyoruz ama yemek yemekten, yemek konuşmaktan diğer milyonlarca daha iyi alternatife ne vakit kalıyor ne enerji.. çok saçma..
devamını gör...
küfür
dilin cilasıdır.
edit: sözlük içerisinde yasaksa etmeyiz elbet, türkçemiz sağolsun anlatım gücümüz kuvvetli.
edit: sözlük içerisinde yasaksa etmeyiz elbet, türkçemiz sağolsun anlatım gücümüz kuvvetli.
devamını gör...
hdp’nin ermeni soykırımı tweeti
şaşırtıcı bir durum değil. karşınızdaki partinin ismi hdp.
bu partiden de milli bir duruş beklemek safdilllik olur.
bu partiden de milli bir duruş beklemek safdilllik olur.
devamını gör...
yazarların cehennem tasviri
“cehennem başkalarıdır” demişti jean paul sartre
honki ponki de şöyle buyurdu; ayrı düşmektir cehennem.
honki ponki de şöyle buyurdu; ayrı düşmektir cehennem.
devamını gör...
10 yaşındaki çocuğa tecavüz etmeye çalışırken yakalanan kişi
iğrenç mahlukat, şerefsiz pedofili. artık söyleyecek bir şeyimiz kalmadı. iğrençsiniz. iğreniyorum, tiksiniyorum. bir de kendi istedi diyor ya şaka gibi.
devamını gör...

