bir belgeselde kanundan uzun süre kaçabilmiş bir suçlu şöyle demişti:
dünyanın en pahalı işi kaçak yaşamaktır. 1 liralık bir ekmeği 100 liraya alabilirsiniz. büyük ihtimal tosun parayı bitirdi.
devamını gör...

2. palu ailesi vakası.

buradaki tuncer de ailenin eniştesi. tuncer de ailenin bütün fertlerine tecavüz etmişti.

bu aileye gelecek olursak da enişteyle evli olan abla 2 ay önce bahsi geçen enişteden ayrılmış. çünkü eniste ailenin saf ve evlilik vaadiyle kayınçosunu kandırmış. suriyeli bir kadın bulduğunu ve kızın düğün masrafları için önden 5.000 tl istemiş. tabi mağdur aile bu para istemelerin önüne geçememişler.
enişte, kayınçosunun motorunu, kıyıda köşede biriktirdiği 50.000 tl 'yi de alarak evlenme vaadiyle dolandırmış . sonra saf kayınçoyu bankaya götürüp, elinde avucunda biriktirdiği parasını zorla bankadan çektirmeye çalışmışlar. adam da önce kaçmış eniştenin elinden ama, sonra "beni önce yemeğe götürdüler sonra dövdüler" demiş. ormana götürüp tecavüz etmişler.

bununla da bitmiyor tabi eniştenin yaptıkları.
ailenin tüm fertlerini 6,7 saatlik büyücü bir herife götürüyor. aile istemese de kızını, karisini ve dolandırdığı kayınçosunu da götürüyor. hatta boşanan eş "bizi götürdüğü büyücü hiçbir şey yapmiyor anca taciz ediyordu " diyo.

bulduğu suriyeli kadinla da iliskisi varmış zaten. anlayacaginiz bu eniste hem hırsız, hem dolandirici, hem sapık hem de yürüyen suç makinesi.

edit1: bahsi geçen enişte ve 3 kişi daha tutuklanmış.
devamını gör...

islamda türbanın olmaması durumudur.


edit: videoyu izlemeden yorum yapacaklara "yapmayın" diyorum.
edit 2: islam hakkımda bir şey bilmediğimi sananları özele davet ediyorum. onlara hz. muhammedin hayatını baştan sona anlatır sonra tecvid dersi bile verebilirim. kimse bilmeden laf atmasın.
devamını gör...

kendi ukdenizi doldurunca farkettiğiniz olay.

bildirim gelsin editlicem.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

çikolatasını bana emanet ederek çok yanlış yapmış yazardır.
sayın yazar, kurda kuzu teslim edilmez!
balkonunuzdan tanım girmek kolay tabee.
tanım: girdiği tanımlarla beğenimi kazanan, severek takip ettiğim yazarlardandır.
devamını gör...

bazi ortamlarda dile getirilen iddia. sizan belgelerin yayilmasini yavaslatmak icin buyuk gucler tarafindan internet kesintilerinin kasten yapildigina dair tahminler ve soylentiler mevcut. dunya bu sefer fena karisacak gibi duruyor hadi hayirlisi.

twitter.com/search?q=pandor...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel

direkt olarak dns'lere bir mudahale var sanki. facebook whatsapp instagram domainlerinin dns kayitlarina hic bir bilindik dns sunucusu cevap vermiyor su anda.

mxtoolbox.com/SuperTool.asp...
devamını gör...

kalemi sağlam, kemikleşen yazarlardan olacağını düşünüyorum. bilgili, kültürlü ve paylaştığı tanımlarıyla kendini gayet belli eden bir yazardır. ayrıca kendisinin psikoloji ve felsefe hakkında sır küpü olduğunu düşünmekteyim. daha fazla paylaşmasını ve sözlüğü güzelleştirmesini beklemekteyim. gayet saygılı ve hoşgörülüdür. tanımlarının güzelliği ve başlıklarının bol olmasını dilerim.
devamını gör...

cümlelerin daha okunaklı ve anlamlı, güzel bir şekilde ifade edilmesini sağlar.

nokta: genel bir ifade ile cümle sonlarında ve kısaltmalarda kullanılır.

virgül: çoğunlukla anlam karışıklığını önlemek için ve bir metni okurken nefes almamızı sağlayan noktalama işaretlerinden bir tanesi.
devamını gör...

ben freddie mercury’yi bilmiyorken çıkan bohemian rhapsody filminin adını freddie mercury'nin adı sanmıştım. iyi ki filmi izlemeden önce gerçeği öğrenebildim. düşünsene "bohemian rhapsody ne güzel söylüyor bu şarkıyı." dediğimi.
devamını gör...

ben 14 yaşindayken annemle bindiğim minibüste parayı uzatacak öz güveni yeni yeni kazanıyordum , ne sevişmesi allaasen ? saçmalık .
devamını gör...

kilitleri bir eğlence olarak gören, en baba kapıyı 1 dakika içinde açan, "kapıyı kilitleyerek neden amacını aşağılayım ki" vecizesinin sahibi olan sevimli yaratıklardır.

moralleri çok ama çok zor bozulur. hapishanelerde "eğlenceli" olduğu için kalırlar. hapishane dışında bir kavga gürültü duyarlarsa aralarından biri "hadi kapıyı açıp bakalım!" der, topluca kapıyı açıp dışarı çıkarlar.

bu nedenle çoğu şehir kenderleri almaz, suç işleyen kenderleri ise hapse atmak yerine şehir dışına atmayı tercih ederler.

bulundukları mekanların en minik kovuğunu bile bilir, her şehrin hapishane yemekleri konusunda eğlenceli muabbetler yaparlar.

bir kenderi bir yerden atarsanız ve o kender orada bulunmak istiyorsa tekrar girmesi 30 saniyesini alacaktır.

çok konuşurlar, o kadar çok konuşurlar ki bazen ölmemek için nefes almak amacıyla durmak zorunda kalırlar. aşırı iyi niyetlidirler.

üzerlerinde binlerce incik-boncuk, harita, gerekli gereksiz sayısız nesne bulunur.

konsantrasyonları inanılmaz düşüktür. bulutlardan konuşurken bir anda duvarcı ustalarına geçebilirler.

hiçbir şeyden korkmazlar. ejdarhaların kuyruğunu çekecek kadar korkusuzlardır. ama bu korkusuzlukları cesaretten değil, "korku" denilen duyguyu hissetmemelerinden ileri gelir. bu nedenle kenderlerin çoğu fazla yaşamazlar. yaşlı kenderler çok nadirdir.

o kadar korkusuzlardır ki, tasslehoff üzerinde ejderhaları delirten bir korku büyüsü olan sohikan korusunu bile (zor da olsa) geçebilmiştir.

her yeni şey gibi ölümü de eğlenceli ve yaşanması gereken muhteşem bir deneyim olarak görürler.

dillerinin kemiği yoktur. karşılarında bir tanrı olsa bile "naber" diye muhabbete girerler, hatta tass girmiştir.

süper mal aşırırlar. yanınızdan bir kender geçtiğinde muhtemelen cüzdanınız artık yoktur. ama asla "hırsızlık" amacı gütmezler. onların yaptığı aslında "ödünç almaktır"

kenderlerin kitabında "mülkiyet" denilen kavram yoktur. herşey herkese aittir. bir kender evinize girip sürahinizi alıp gidebilir, aynısını siz ona yaparsanız asla da umrunda olmaz.

bu yüzden bir kendere "hırsız" dediğinizde inanılmaz alınır, üzülür, kalbi kırılır hatta sinirlenir. bir kenderi sinirlendirmenin ya da üzmenin ender yollarından biri ona "hırsız" demek ya da sevdiklerine zarar vermektir.

daima gezdikleri, yıllarca kıtaları dolaştıkları için yerleşik hayata fazla alışamazlar.

korkunç meraklılardır. önlerinde cehennem kapısı açılsa bakmak için düşünmeden girerler. (ki [yine] tasslehoff girmiştir de)

değerleri farklı olduğu (daha doğrusu hemen hemen hiç değerleri olmadığı) için hemen hemen hiç evlenmezler de.

ama bütün bunlara rağmen şefkatli, duygulu, sevdiklerine sadık ve iyi kalpli, sevimli yaratıklardır.

dragonlance evreninin tartışmasız en eğlenceli ırkıdır kenderler. kalplerinde asla kötülük taşımazlar.

(bkz: tasslehoff burrfoot)
devamını gör...

kalabalık bir ortama girdiğimde aşırı utanırım; insanların gözlerine tam olarak bakamam ve parmaklarımı ovuştururum. mutlaka birisi fark eder ve 'rahat ol ya' der. bunun üzerine yüzümün de kızarmasıyla kombo yaparak, pancar gibi otururum.
devamını gör...

görmek istediğim yerlerden biri.dibek kahvesi de içmeli.
devamını gör...

benim kendi namıma beğendiğim kelime unfortunately
devamını gör...

bu düşünce kendini gerçekleştiren bir kehanet gibidir. eninde sonunda o düşünceyi istemediğimiz halde gerçek kılarız.
bu sadece kişi bazında değil de her konuda böyle galiba. neyi sakınırsak o elden gider. sakınılan göze çöp batar demiş atalar.
ama bu kehanet gerçekleşince insan rahatlıyor ve korkuyla yaşanmayacağını anlıyor.
devamını gör...

kedimdir. ilgi üzerinden azaldı mı gelip kitabın, defterin ya da bilgisayarın üzerine yatar.
devamını gör...

an itibariyle topuklu botumla hissettiğimdir.
ispanyol paça da giydiğim için gerçek boyum gibi duruyor.
şuan bu boyla birini düşürdüm düşürdüm, yoksa yarasa için elizabeth vakti.
devamını gör...

kendilerinden sonraki yüzlerce gruba direkt olarak etki etmiş grup. şahsımca tarihin en iyi debut albümlerinden birini yapmışlardır.(velvet underground and nico)

''how in the world were they making that sound?
velvet underground..''
devamını gör...

sadece ahkam kesenlere kızıyorum normalde şurada sevgi ve saygı çerçevesinde yazsak ne iyi olur lakin yapmıyoruz bunu. illa ki birinin canını çıkarıncaya kadar hunharca eleştiriyoruz sonra da sözlükten soğutuyoruz.

kardeşim neyi paylaşamıyoruz burada? söyler misiniz ya? herkesi salın bi, herkes istediği gibi yazsın çizsin kankacılık yapsın bize ne lan? güldürmek varken ağlatmak niye damına koyayım? yine sinirlendim, yine elim ayağım titriyor.

yapımda ve yayında emeği geçen herkesin abv…
devamını gör...

mahallede ki kadinlarin sosyalleşmesi için (güne,kahvaltıya,alışverişe,kahveye, çaya gidip daha rahat dedikodu yapabilmeleri için..) belli saatler araliginda çocukarına ailelerinden coğu zaman göremedikleri sevgiyi ve ilgiyi gösterdigim ,eğitim verdiğim ,çok severek yaptığım bir iş ile iştigal etmekteyim.(bir velimin cocugunu bırakırken arkadaşlari bekliyorum hocam onlar da gelsin bugün de ayşenin annesinde toplanicaz demesi aklımdan nedense hiç çıkmaz.)
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim